  • 11. Data: 2017-01-15 20:56:56
    Temat: Re: internet na kartę z publicznym ip
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-15 20:47, Sebastian Biały wrote:
    > To znaczy że będzie czekal wieczność na otwarcie fotki.
    > Co Ci szkodzi żeby google drive sobie wpychało co trzeba w tle przez
    > całą dobę?

    To jeszcze jedne pomysł.

    Linux ze stałym IP za 4zł/miesiąc w chmurze, OpenVPN. Twoje urzadzenie
    (pecet, telefon) podpina sie pod ten VPN. Stawiasz tam sobie jakieś
    serwery www ze skryptami, jakie chcesz, i już. Serwer grzebie Ci po PC
    za pomoca np. samby przez kanał VPN. Jak tak podpiac telefon nie wiem
    ale pewno ktoś już wymyslil serwer samba na androida :).

  • 12. Data: 2017-01-15 22:24:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Jesli zaś potrzebujesz faktycznie odpalać to można za jakieś 4zł/miesiąc
    > mieć shellowego linuxa ze stałym IP w jednej z "chmur".
    > ---
    > Po cholerę ?

    "żeby sobie stawiać serwer www".
    ---
    Skąd pomysł by stawiać ten serwer w jakiejś chmurze ?

  • 13. Data: 2017-01-15 22:26:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    To znaczy że będzie czekal wieczność na otwarcie fotki.

    Co Ci szkodzi żeby google drive sobie wpychało co trzeba w tle przez
    całą dobę? Zakup przestrzeni rzedu 100GB jest w miarę przystepny cenowo,
    wygoda typu natychmiastowe linki i oglądanie filmow w przeglądarce - dla
    mnie kluczowa.
    ---
    Ale, że taki Usenet ma zrobić by zdjęcia opublikować ?

  • 14. Data: 2017-01-15 22:49:36
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-01-15 o 20:56, PiteR pisze:

    > Nie myl mojego uploadu stacjonarnego z przyszłym uploadem na kartę.
    > Komórkowy będzie tylko mój i będzie dodatkowo mobilny. Z miejsca
    > zrobienia zdjęcia będę mógł natychmiast wystawić galerię.

    > Cała doba to wieczność. Mówię o minutach.

    Wyślij babci linka do zdjęcia na serwerze czy gdzie tam ulokowałeś.

    --
    animka

  • 15. Data: 2017-01-16 00:34:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Animka"

> [...]
    > Cała doba to wieczność. Mówię o minutach.

    Wyślij babci linka do zdjęcia na serwerze czy gdzie tam ulokowałeś.
    Ja bym na twoim miejscu przesłał w lampie Alladyna

  • 16. Data: 2017-01-16 17:35:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-15 22:24, re wrote:
    > Skąd pomysł by stawiać ten serwer w jakiejś chmurze ?

    Bo chmury miewają stałe IP częściej niż GSM/LTE.

  • 17. Data: 2017-01-16 17:36:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-15 22:26, re wrote:
    > Ale, że taki Usenet ma zrobić by zdjęcia opublikować ?

    Zgubiłeś wątek.

  • 18. Data: 2017-01-16 22:42:18
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Chodzi mi o to żeby nie uploadować całej galerii gdziekolwiek bo mam
    > słabiutki upload tylko niech lecą zdjęcia tylko te które ktoś kliknął.

    skocz do znajomego ze stalym laczem

  • 19. Data: 2017-01-16 22:44:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Skąd pomysł by stawiać ten serwer w jakiejś chmurze ?

    Bo chmury miewają stałe IP częściej niż GSM/LTE.
    ---
    Jakby ktoś chciał w chmurze to by napisał

  • 20. Data: 2017-01-16 22:45:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Ale, że taki Usenet ma zrobić by zdjęcia opublikować ?

    Zgubiłeś wątek.
    ---
    Nie ogarniasz działania Usenetu ?