  • 21. Data: 2017-01-17 17:52:10
    Temat: Re: internet na kartę z publicznym ip
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-16 22:44, re wrote:
    > Jakby ktoś chciał w chmurze to by napisał

    Jak by napisał to by nie musiał pytać.

  • 22. Data: 2017-01-17 17:52:45
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-16 22:45, re wrote:
    > Zgubiłeś wątek.
    > ---
    > Nie ogarniasz działania Usenetu ?

    Ogarniam. Potrafie nawet poprawnie cytować w przeciwieństwie do paru
    głupawych troli.

  • 23. Data: 2017-01-17 22:16:36
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2017-01-15 o 15:49, re pisze:

    > To się da zrobić, na ten przykład, google drive.

    Jak nie wystarcza przestrzeń darmowa i trzeba dokupić to można rozważyć
    MS Office 365 dla osoby prywatnej. Kosztuje trochę ponad 200 PLN/rok na
    allegro a dostajemy w nim najnowszy Office na Win lub Mac oraz One Drive
    z przestrzenią 1 TB. A jak komuś mało to za ok. 300 PLN jest wersja dla
    domu gdzie jest 5 kont na One Drive - każde po 1 TB. Do tego można 5
    osobom zainstalować Office. Oczywiście tylko do celów prywatnych ale
    wysyłanie zdjęć do babci by było ok. Tak zrobiłem. Jest taniej niż
    Google Drive (chyba, że przez rok się ceny zmieniły) a do tego Office.

    Pozdrawiam,
    MArcin

  • 24. Data: 2017-01-17 22:24:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Jakby ktoś chciał w chmurze to by napisał

    Jak by napisał to by nie musiał pytać.
    ---
    Skoro nie napisał to znaczy nie chce w chmurze bo po co

  • 25. Data: 2017-01-17 22:25:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > ---
    > Nie ogarniasz działania Usenetu ?

    Ogarniam. Potrafie nawet poprawnie cytować w przeciwieństwie do paru
    A gdzie je widziałeś ? W lustrze ?

  • 26. Data: 2017-01-18 08:16:33
    Od: o...@g...com

    W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 15:49:36 UTC+1 użytkownik re napisał:
    > Użytkownik "PiteR"
    >
    > internet na kartę z publicznym ip
    >
    > co by można odpalić sobie serwer www i szybko pokazać babci foto wnusia
    > ;)
    >
    > istnieje taki?
    > ---
    > Chyba Orange, ale ... niestały, a stały to Plus

    Żaden PrePaid nie oferuje publicznego IP z tego co mi wiadomo
    Ja używam najtańszej opcji Orange Free Net LTE i po odpowiednich kombinacjach można
    włączyć APN który nazywa się VPN i to umozliwia dostęp z zewnątrz
    Ale to jest abo i umowa na 2 lata