  • 31. Data: 2009-06-04 07:27:36
    Temat: Re: [OT] Re: internet za granica
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" <m...@n...please> napisał w wiadomości
    news:sr5kf6-2ln.ln1@mail.viste-family.net...

    > Rozumiem, że mowa o PPTP, w Microsoftowej implementacji?
    > Hm... Generalnie nieciekawa sprawa. ;-)
    >
    > http://blogs.zdnet.com/Ou/index.php?p=21
    >
    > Taki sobie cytat z Wikipedii:
    > "Security concerns have dogged PPTP since its inception. It is the
    > author's
    > opinion that PPTP is inherently insecure because there are too many
    > unauthenticated control packets that are readily spoofed."
    >
    > ...ale takie rzeczy, to raczej na pl.comp.sieci. ;-)

    Tak jest, to jest PPTP i zdaje sobie sprawe z problemow z bezpieczenstwem...
    jednak w niektorych przypadkach czlowiek zwieksza ryzyko kosztem wygody
    (szczegolnie w rozwiazaniach domowych)... zreszta zamiast PPTP mozna
    jeszcze nawiazywac polaczenie poprzez Open VPN, ale tu juz trzeba instalowac
    dodatkowy soft na pececie...

    Dobra.. juz koniec tego offtopica :)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 32. Data: 2009-06-09 13:22:19
    Temat: Re: internet za granica
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w wiadomości
    > Roaming przesyłu danych jest drogi. Bardzo drogi. Bardzo, bardzo drogi.

    Znany jest powszechnie przypadek jakiegoś wiceministra z poprzedniej ekipy
    co pożyczył laptopa synowi na dwutygodniowe wakacje a ten wykręcił rachunek
    ponad 60000 pln

    --
    Paweł

  • 33. Data: 2009-06-09 21:06:51
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Znany jest powszechnie przypadek jakiegoś wiceministra z poprzedniej ekipy
    > co pożyczył laptopa synowi na dwutygodniowe wakacje a ten wykręcił

    Czy to ten z rachunek z Polkomtela na Kubie (17pln netto za 100kb) ? :)
    Mowil mi o tym nasz opiekun z Plusa :)

    Pozdrawiam
    Michal