    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Irokez <n...@o...pl>
    Subject: iphone - czy da się wysłać zdjęcie na PC po Bluetooth?
    Date: Sat, 3 Jun 2017 19:43:09 +0200

    Witam

    Po 4 miesiącach leżenia w pudełku chciałem ponownie spróbować przesiąść
    się na iphona, ale teraz jedna rzecz mnie zastanowiła. Często potrzebuje
    przesłać szybko właśnie zrobione zdjęcia na laptopa. Robię to
    praktycznie wyłącznie po BT.
    Coś tam jakiś problem ma z tym, jak czytam, iphone?
    Jak to jest. Da się?

    Irokez