  • 1. Data: 2018-05-18 14:49:35
    Temat: ja pier...
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu spotkał się z "numerami" wykręcanymi przez nowe wiatraki
    40x40x10 z dwoma kabelkami (tylko zasilanie)?

  • 2. Data: 2018-05-18 17:04:45
    Temat: Re: ja pier...
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-05-18 o 14:49, denat 'POPIS/EU pisze:
    > czy Ktoś tu spotkał się z "numerami" wykręcanymi przez nowe wiatraki
    > 40x40x10 z dwoma kabelkami (tylko zasilanie)?

    na uwięzi kręci 0
    po odcięciu z uwięzi 1
    jak się odbija od podłoża to 3 takie leżące
    jak pchnąć ze stołu to 7

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2018-05-18 17:53:57
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no prawie, chodziło o to, że się zatrzymuje sam z siebie...

  • 4. Data: 2018-05-28 10:26:24
    Od: złomowisko <l...@w...pl>

    > no prawie, chodziło o to, że się zatrzymuje sam z siebie...
    wyreguluj klocki hamulcowe...

  • 5. Data: 2018-06-01 22:00:00
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    chyba w Twojej dupie! (NMSP sory żarcik przepraszam)

    P.S.
    ja pierdole, co to za pojeby - cfele nadają?
    Ktoś się z tym spotkał? te kurwa jebane super ważne i mega istotne
    zagadnienia...

  • 6. Data: 2018-06-02 15:22:49
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 18 May 2018 14:49:35 +0200, denat 'POPIS/EU wrote:

    > czy Ktoś tu spotkał się z "numerami" wykręcanymi przez nowe wiatraki

    wykręcają 0-700 czy inne?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 7. Data: 2018-06-02 16:43:18
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-06-02 o 15:22, Roman Tyczka pisze:

    > wykręcają 0-700 czy inne?

    No tak jak z tą związaną papugą:
    "Łeb se skrence, a ten numer muszę zobaczyć!"