  • 31. Data: 2013-02-01 21:56:45
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarni? mandat?w
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:510c2608$0$1313$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Outsourcowanie core'owej dzialalnosci to debilzm mogacy powstac tylko na
    > pms.

    To ITD powstał w celu hurtowego drukowania papierków?
    Banki pewnie w tym samym?

  • 32. Data: 2013-02-01 21:59:11
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarni? mandatów
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 1 Feb 2013 21:08:32 +0100, misiek <d...@g...pl>
    wrote:

    > a widziales wtedy watahy wkurwionych straszakow wiejskich i ITDtowcow na
    > drogach lapiacych za byle gowno ?

    Jak mam być szczery, to ostatni mandat za speeding zapłaciłem
    jakieś pięć-sześć lat temu. Jeżdżę mniej więcej tak samo, a
    jakoś tych wściekłych nie widuję zbyt często. A przynajmniej
    wciąż udaje mi się nie dać się złapać.

    > za stanie metr blizej skrzyzowania czy rzucenie papirka na droge z auta ?

    Za rzucenie papierka powinno być sprzątanie kilometra drogi na
    kolanach. Niech się flejtuchy nauczą.

    > a kupowanie autovideorejestratorow za 1.6 mld tez widziales ? bo ja nie. no
    > wlasnie.

    Bezpieczna ósemka ruszyła pięć lat temu: to wtedy nastawiali
    kilkadziesiąt słupów na dystansie kilkuset kilometrów. Objazdowe
    foto kupowali już wcześniej. Nie macierewiczuj, nie twórz
    kłamstwa fotoradarowego.

    > to nie bylo wbrew pozorom panstwo opresyjne dla zwyklych ludzi - jak teraz.
    > no chyba ze lubisz byc w opresji za byle gowno - ja nie.

    Olaboga, opresyjne państwo zabrania mi zapierdalać bez
    opamiętania, wyrzucać śmieci do lasu i palić oponami w piecu!!!
    Czas się wynieść do Ekwadoru albo innego Afganistanu!

    > wole jak w opresji sa skurwysyny pokroju pana krauzego et consortes.

    Widzę wzmożoną czujność rewolucyjną. To się ceni, to się ceni...

    > no - od 2007 rzadzila juz PELO ktora PODWOILA istniejacy deficyt przez jedna
    > kadencje ... ktos musi to splacic.

    Poczekam jeszcze na dane z GUS-u, ale chyba ssiesz brudny członek, może
    to jakiś palec?

    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/de
    ficyt;budzetowy;wyniosl;na;koniec;2012;roku;ponad;31
    ;mld;zl,148,0,1225876.html

    A może masz na myśli dług publiczny?

    > to rzeba karac tych ktorzy odpierdalaja maniane na drogach, a nie zenka co
    > to przekroczy predkosc o cale 10 km/h i

    W strefie zamieszkania też?

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 33. Data: 2013-02-01 21:59:32
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarnię mandatów
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > na kogo glosowalem na tego glosowalem ;)
    > jedno jst pewne - to co sie teraz dzieje to wola o pomste ;)

    To akurat się nie zmienia od 20 z górą lat.
    Jeszcze chyba najlepiej było za LSD.

  • 34. Data: 2013-02-01 22:01:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To ITD powstał w celu hurtowego drukowania papierków?

    Tak, jak kazde czasopismo.

  • 35. Data: 2013-02-01 22:08:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > To akurat się nie zmienia od 20 z górą lat.
    > Jeszcze chyba najlepiej było za LSD.

    Dobrze ze odstawiles.

  • 36. Data: 2013-02-01 22:41:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-01 21:59, Robert Rędziak pisze:

> [...]
    > jakieś pięć-sześć lat temu. Jeżdżę mniej więcej tak samo, a
    > jakoś tych wściekłych nie widuję zbyt często. A przynajmniej

    Ja ostatni mandat za speeding dostałem w 1994 roku - mandat był i tak
    lewy, ale ja chciałem uczciwie dostać za wykroczenie, a nie dać
    w łapę złodziejom. Złamałem prawo - ok, płacę. Złodziejowi w czapce
    nie dam na lewo by było taniej. Kombinować też nie będę. Był problem,
    ponieważ mandat chciałem.

    > Za rzucenie papierka powinno być sprzątanie kilometra drogi na
    > kolanach. Niech się flejtuchy nauczą.

    W tym mandatu za złe parkowanie. Nie się nauczą.

> [...]
    > kilkadziesiąt słupów na dystansie kilkuset kilometrów. Objazdowe
    > foto kupowali już wcześniej. Nie macierewiczuj, nie twórz

    Jeszcze niedawno było 80 FR w całej Polsce. W Niemczech chyba 3k i to
    nieoznakowanych.

    > Olaboga, opresyjne państwo zabrania mi zapierdalać bez
    > opamiętania, wyrzucać śmieci do lasu i palić oponami w piecu!!!
    > Czas się wynieść do Ekwadoru albo innego Afganistanu!

    LOL - jeżdżę od dawna, nawet CB nie używam. Spokój, cisza. Odpalę pms
    czy Yanosika to same Krzysie45 i inne misieki, które tworzą atmosferę
    ogólnego niepokoju.

    > Widzę wzmożoną czujność rewolucyjną. To się ceni, to się ceni...

    Ta rewolucja to np. protest przeciwko podwyżkom paliwa, polegający na
    bezsensownej jeździe w kółko i wypalaniu tego za drogiego paliwa :>

    > W strefie zamieszkania też?

    No co chcesz - kiedyś mi taki dzieciaka prawie w strefie przejechał.
    Rzut ramieniem celem przechwycenia młodego i kop w kontener. Mocny był
    w gębie jak wysiadł - jakoś na policję czekać nie chciał...

  • 37. Data: 2013-02-01 23:35:13
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakieś pięć-sześć lat temu. Jeżdżę mniej więcej tak samo, a
    > jakoś tych wściekłych nie widuję zbyt często. A przynajmniej

    ja sie niestety pol roku temu nadzialem sie na straszakow i dostalem 300 i
    punkt za PRZEPISOWE parkowanie metr za blisko skrzyzowania ;)
    parkujac w miejscu wyznaczoonym z biletem parkingowym :D LOL N ROTFL do
    kwadratu. Pierwszy moj mandat wogole i od 9 lat... ;)
    mandatu nie przyjalem - wczoraj mialem wlasnie pierwsza rozprawe :p
    sedzina spoko, straszaka posilkowego oskarzyciela zmiazdzylem jak robala -
    gosc wszedl pewny siebie na rozprawe - a wyszedl fioletowy ze zlosci z
    terminem drugiej rozprawy i perspektywa ze sprawa zostanie ujebana u samej
    szyi ;)
    - jako ze we wniosku o ukaranie pojebali nawet moj nr rejestracyjny, nie
    wspominajac o takich szczegolach drobnych jak brak jakichkolwiek dowodow
    [monitoring nie ma mojej rejestracji ]
    a odleglosc od skrzyzowania mierzyli geniusze robotniczo chlopskie z ryjami
    jak typy spod budki z piwem - cyt "krokami" :) buhahaha. "bo nie som
    geodezjom" jak mnie uswiadomil posilkowy.
    no to mu powiedzialem, ze jak rejestracji z pol metra odczytac nie umieja to
    tym bardziej odleglosci na oko i "krokamy" ;)
    jak za komuny - bylo 4 - dwoch zakladalo blokade - dwoch potem zdejmowalo -
    z czego dwoch czytalo /dwoch pisalo ;) i nie umialo odczytac prawidlowo
    numerow :D
    w mojej wsi do 400 tys mieszkancow straszaki dostali amoku w kazdym razie.
    Odjebalo im kompletnie - zostawiac auta w centrum poza parkingami
    strzezonymi nie ma sensu..
    blokadka i holowanko pod byle pretekstem. Prezydencik z pelo dziure lata w
    budzecie moim kosztem.... ale sie troche przeliczy.

    > Za rzucenie papierka powinno być sprzątanie kilometra drogi na
    > kolanach. Niech się flejtuchy nauczą.

    no niech bedzie. ja tez nie smiece na ulicy ;)

> [...]
    > kilkadziesiąt słupów na dystansie kilkuset kilometrów. Objazdowe
    > foto kupowali już wcześniej. Nie macierewiczuj, nie twórz

    na pewno nie na taka skale jak tera.

    > Olaboga, opresyjne państwo zabrania mi zapierdalać bez
    > opamiętania, wyrzucać śmieci do lasu i palić oponami w piecu!!!
    > Czas się wynieść do Ekwadoru albo innego Afganistanu!

    czytaj ze zrozumieniem. nie pisalem o zapierdalaniu bez opamietania.
    o przypierdalaniu sie bez opamietania pisalem.

    > Widzę wzmożoną czujność rewolucyjną. To się ceni, to się ceni...

    ;) :D dobre ;)

> [...]
    > to jakiś palec?
    >
    > http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/de
    ficyt;budzetowy;wyniosl;na;koniec;2012;roku;ponad;31

    moze byc i dlug publiczny - i to i to trzeba splacic. chyba ze sie myle...

    > W strefie zamieszkania też?

    Juz napisalem. Chodzi o logiczne podejscie do pewnych spraw.
    Ty tera mi tu nie demagogiuj ;)

  • 38. Data: 2013-02-01 23:40:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 01 Feb 2013 22:41:24 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Ja ostatni mandat za speeding dostałem w 1994 roku

    Kapelusznik :-P

    Ale nie ma sie co chwalic, od 1994 to ja tez mandatow niewiele zaplacilem.
    Policji malo na drogach i troche szczescia :-)

    Slupow. Bo FR ... smiem twierdzic ze wcale. Tak by wynikalo ze statystyki
    :-)

    > Jeszcze niedawno było 80 FR w całej Polsce. W Niemczech chyba 3k i to
    > nieoznakowanych.

    No, w Niemczech "jeszcze niedawno" tez pewnie bylo 80.
    Nie wiem skad ta liczba ... ale pamietasz ze w gminie Kobylnica jest 10 ?

    > LOL - jeżdżę od dawna, nawet CB nie używam. Spokój, cisza. Odpalę pms
    > czy Yanosika to same Krzysie45 i inne misieki, które tworzą atmosferę
    > ogólnego niepokoju.

    Yanosika ? A jak to sie odpala ?
    Bo ostatnio tez odpalilem pare razy testowo ... zero komunikatow, zero
    napotkanych patroli ... no chyba ze dopiero przyjda :-)

    > No co chcesz - kiedyś mi taki dzieciaka prawie w strefie przejechał.
    > Rzut ramieniem celem przechwycenia młodego i kop w kontener. Mocny był
    > w gębie jak wysiadł - jakoś na policję czekać nie chciał...

    A uczyc od malego ze sie po drodze nie szweda :-P

    Ja kiedys widzialem dwojke dzieci bawiacych sie na 8-ce. Babki sobie
    stawialy. Mamusia jakos mocna w gebie nie byla, tylko szybka w nogach ..

    J.

  • 39. Data: 2013-02-02 00:15:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Feb 2013 21:12:42 +0100, misiek napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomoœci
    >
    > no tak - zawsze moze byc gorzej - tak jak mowisz.
    > wladza chce waszego dobra itp ;)

    Nowa technika daje nowe mozliwosci. wprost nieograniczone.
    W samochodzie sa np dwie szczeliny. W jedna wsadzasz PJ a w druga karte
    kredytowa. Nie wsadzisz - silnik nie zapali.
    Jedziesz ... i jak sie limit na karcie skonczy to silnik stanie.
    A jak punkty karne przekroczysz, to silnik stanie, za to niszczarka do
    dokumentow ruszy :-P
    A cudzego nie wsadzisz, bo w kierownicy beda czytniki odciskow palcow :-P

    Juz nie mowiac ze fotoradary znikna. Po co - kiedy GPS policzy wszytkie
    przekroczenia predkosci, a takze przekroczenia ciaglych, przejazd na
    czerwonym swietle, a moze nawet wyprzedzanie na przejsciach :-)

    > tez sie zgadzam, ale wtedy nikt nie mial szalu macicy jak teraz....

    IMHO to ten szal na razie glownie w mediach. Bo poza tym - rok opoznienia,
    1.5mld straty, i co ? i nic. 30 ruchomych VR sytuacji nie zmieni, 300
    stalych tez nie - przed nim zwolnia, za nimi przyszpiesza.

    Poza tym ... o jakim szale mowa, skoro to dwa lata temu w ustawie zapisano,
    a dlugo wczesniej proponowano.

    > no ale nie podwajal przez kadencje ;)

    Mlody jestes. Byl juz taki jeden, co chcial wydac 200mld, przy przychodach
    120mld. Inflacja byla, rosly przychody, rosly wydatki, rosl deficyt.

    Obecny budzet nie wydaje sie taki zly - ot, kompromis miedzy stanem
    gospodarki, a oczekiwaniami spolecznymi.

    Zreszta o co chodzi - co bys powiedzial, gdyby rzad wydal 1.5 mld na FR,
    ale deficyt zmiejszyl o 15 mld ? :-P

    > ale prywatna firma a panstwowa to jakby troche inne bajki ;)

    Ale nadal beda im placic za prace podatnicy.
    Moze tylko nie co mniej, choc z prezesem to niekoniecznie ..

    > na kogo glosowalem na tego glosowalem ;)
    > jedno jst pewne - to co sie teraz dzieje to wola o pomste ;)

    niestety, trzeba rozliczac politykow z obietnic i skreslac :-)

    J.

  • 40. Data: 2013-02-02 11:14:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Feb 2013 20:38:30 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):
    > On Fri, 1 Feb 2013 21:06:22 +0100, J.F
    > Aha... Dwa pasy w jedną stronę, do tego zauważalnie węższe niż u
    > nas:
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/18/D
    riving_on_the_Great_Western_Highway.jpg
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a4/H
    ume_Highway_in_NSW.jpg
    > i nie wszędzie są takie ładne, jak na fotkach. Do tego taka Hume
    > Highway na sporym odcinku jest w standardzie starej gierkówki, a

    Aaa, nie zauwazylem ze Ty o antypodach. Moze lepiej pogadajmy o naszym
    kregu kulturowym, wraz z warunkami zblizonymi do naszych.

    Tak czy inaczej - szybciej sie jedzie po 4 waskich pasach, niz po , przez
    wies, z obowiazujaca 50 i FR do pilnowania.

    > krzyżówki/wyjazdy są sygnalizowane małym znakiem (na oko jakieś
    > 30x30cm) na 200 metrów przed krzyżówką. Inna sprawa, że pewnie
    > rzadko kto z nich korzysta.

    Ale wolno tam nadal 110 ?

    > Ale nie chodzi o to, żeby wory mandatów leciały z drugiego końca
    > Europy, skoro mają szybko dotrzeć do adresata. Da się, ale
    > fracht chyba by mocno podbił koszty.

    Przeciez nie musza, obie firmy maja filie w Polsce. I juz niejedno zlecenie
    dla rzadu zrobily. A system dla GITD kto przygotowal ?

    Co do latania ... a jak tak bedzie taniej ?
    W Niemczech ponoc sa 4 sortownie poczty. Kazdy list leci do jednej z takich
    sortowni, a potem bywa ze leci z powrotem ..

    O przypadkach gdy niemieckie firmy wywozily listy hurtem do Luksemburga i
    tam wrzucaly do skrzynki tez slyszalem, ale to juz dawno bylo.

    J.