  • 21. Data: 2013-02-01 21:01:06
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarni? mandatów
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    news:slrnkgo6tt.aip.rekin@aripiprazol.wkurw.org...

    > Skrótowce? Popularne m.in. w wielu korporacjach. Jakoś To
    > Będzie. A ten drugi niech będzie zagadką (znaczenie to samo).

    zapalenie watroby typu B ? :)
    czytaj syf kila i mogila ? :)

  • 22. Data: 2013-02-01 21:03:00
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarni? mandat?w
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie wsrod znajomych w 90% to calkowity brak swiadomosci, lykaja
    > wszystko jak leci :) Kompletnie sie nie interesuja historia ostatnich 30
    > lat.
    > Przyszlosc narodu :)
    > http://www.youtube.com/watch?v=_Hb71gfYZDc

    no tak jak mowisz.
    lemmingi ? :)

  • 23. Data: 2013-02-01 21:06:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertRędziak" napisał w wiadomości grup
    On Fri, 1 Feb 2013 19:28:08 +0100, J.F

    > W New South Wales, gdzie panuje megaterror (kamer, róznorakiego
    >rodzaju od pyty, łącznie z pomiarami odcinkowymi w środku
    >niczego), a drogi nie są takie fajne, jak mityczne autostradki,
    >do których się modlimy (jeśli wziąć pod uwagę to, co ostatnio
    >wybudowaliśmy, to naprawdę nie mamy się czego wstydzić), w 2011

    No, biorac pod uwage wzrost i jakosc tych nowo wybudowanych, to
    istotnie jest znacznie lepiej,
    biorac pod uwage mape drogowa kraju, to ciagle jest sie czego
    wstydzic.

    http://www.youtube.com/watch?v=cJJSAW6mihM#t=90s

    -co bylo najwieksza niespodzianka ?
    -ze pokonanie 350 km zajelo mi 7h.

    Choc Francuz niech nie p* - u nich tez jest 1 sierpnia, gdy wszyscy
    ruszaja na urlop :-)

    >roku było 364 zabitych na około 5 milionów aut/kierowców. A
    > jeździ się dosyć wygodnie, bo choć mandatują od +1, a na
    >autostradach wolno jechać maks 110, to ogólnie limity są
    >poustawiane dosyć wysoko (widać, że liczą na rozsądek), a ludzie
    >speedują niewiele ponad limit, więc ruch jest dosyć
    >przewidywalny.

    Po pierwsze - najwyrazniej maja jednak te autostrady.
    Po drugie ... no to teraz poczekaj a przyjdzie jakis wizjoner z
    "Vision Zero" i sie spyta czemu zmarlo tych 364, i ze trzeba z tym
    skonczyc..

    >Wtedy będzie to drukować jakieś PWPW czy inne ZETO. Bo byle
    >Mietek z maszynką w garażu nie wpasuje się w SIWZ.

    "prywatne firmy" rozne sa. HP, IBM, a nawet Apple ma ostatnio obroty
    wieksze niz cala Polska :-)

    PWPW ciagle jeszcze we wlasnosci Skarbu Panstwa, ale co do roznych
    ZETO to nie dam glowy ..

    J.

  • 24. Data: 2013-02-01 21:08:32
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    > Oszacowanie liczby mandatów to nie jest jakaś nauka tajemna:
    > wystarczy mieć statystyki z obecnie działających fotopstryków i
    > trochę istoty szarej między uszami.

    > Ale była ustawa ,,fotoradarowa'', 29.10.2010. Jak przestaniesz
    > czerpać wiedzę z mediów inaczej pisanych, to będziesz wiedział
    > takie, podstawowe rzeczy.

    a widziales wtedy watahy wkurwionych straszakow wiejskich i ITDtowcow na
    drogach lapiacych za byle gowno ?
    za stanie metr blizej skrzyzowania czy rzucenie papirka na droge z auta ?
    a kupowanie autovideorejestratorow za 1.6 mld tez widziales ? bo ja nie. no
    wlasnie.
    to nie bylo wbrew pozorom panstwo opresyjne dla zwyklych ludzi - jak teraz.
    no chyba ze lubisz byc w opresji za byle gowno - ja nie.
    wole jak w opresji sa skurwysyny pokroju pana krauzego et consortes.

    > Jasne, był tylko Krzysztof Kononowicz. I 44591 mln PLN deficytu
    > za rok 2010 (rocznik statystyczny GUS 2011, strona 627).

    no - od 2007 rzadzila juz PELO ktora PODWOILA istniejacy deficyt przez jedna
    kadencje ... ktos musi to splacic.
    i nie beda to wnuki donka - tylko nasze. Chyba ze kierowcy zdaza splacic ;P

> [...]

    > Jeśli chodzi o innowacyjność na drogach, to jesteśmy mistrzami.
    > Powinniśmy opatentować niektóre figury, które wykręcają polscy

    to rzeba karac tych ktorzy odpierdalaja maniane na drogach, a nie zenka co
    to przekroczy predkosc o cale 10 km/h i
    ktory stanie 9 m od skrzyzowania a nie 10, bo to nikomu lba nie urwie.

  • 25. Data: 2013-02-01 21:11:35
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarnię mandatów
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > dobre - nie ?

    No widzisz, firma sie rozwija, inwestuje w maszyny i ludzi i to w
    kryzysie, ho ho, zielona wyspa. Ciekawe kiedy GITD zdobedzie tytul firmy
    roku i uznanie BCC;-)
    Swoja droga ten Abdullach Nasrallach, ktoremu pozyczylem samochod
    podobny do mnie jak brat rodzony, a teraz nie pisze, nie zadzwoni, a tu
    nie tylko ja teskie, ale i preznie dzialajaca firma ma cos dla niego;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 26. Data: 2013-02-01 21:12:42
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    > Raczej ... jak to sie nazywalo ... SeaQuest
    >
    > Tam byla taka scenka ... jak tryb administracyjny przejdzie, to ITD bedzie
    > jak na filmie - sama sciagac z konta :-)

    no tak - zawsze moze byc gorzej - tak jak mowisz.
    wladza chce waszego dobra itp ;)

    > No wiesz, prosty rachunek - 300 FR, niech kazdy zlapie jednego pirata co
    > po godziny ..

    no niby tak...

    > Stosowna ustawa zostala uchwalona 29.10.2010 r.
    > Jako pomysl powstala przynajmniej z rok wczesniej.
    > Ba, pamietasz przeciez "Tylko czlowiek bez prawa jazdy" - wiec pomysl ma
    > juz trzy kadencje i dwie koalicje.

    tez sie zgadzam, ale wtedy nikt nie mial szalu macicy jak teraz....

> [...]
    > wypadkow".

    > Akurat kto by Polska nie rzadzil, ten podnosi deficyt.

    no ale nie podwajal przez kadencje ;)

    > Jak widzisz zaplanowane pieniadze nie wplynely i na razie nikt nikomu
    > glowy nie urywa.

    glowy moze nie ale kase z portfela owszem :)
    sam jestem zywym [jeszcze] dowodem ;)

> [...]
    > drukowania, wtedy ilus tam ludzi nie bedzie obslugiwalo drukarki w ramach
    > pracy budzetowce, tylko w ramach prywatnej firmy ...

    ale prywatna firma a panstwowa to jakby troche inne bajki ;)

    > Ale glosowales na wladze, ktora chce inaczej.
    > i pomstowanie na PO ma tu niewielki sens, bo co - sugerujesz ze
    > konkurencyjna partia, majaca "prawo" w nazwie, bedzie tolerowac
    > bezprawie na drogach ? :-)

    na kogo glosowalem na tego glosowalem ;)
    jedno jst pewne - to co sie teraz dzieje to wola o pomste ;)

  • 27. Data: 2013-02-01 21:28:45
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do mnie jak brat rodzony, a teraz nie pisze, nie zadzwoni, a tu nie tylko
    > ja teskie, ale i preznie dzialajaca firma ma cos dla niego;-)

    ;)
    dobre - swietne ujete ;)
    szacun :)
    pozdrowa rowniez ;)

  • 28. Data: 2013-02-01 21:31:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mandatow,artykul.html

    > Mnie wkurwia w tym to, że cały świat wie, że przy takich zadaniach
    > najlepiej sprawdza się zlecenie tego zadania na zewnątrz.

    Outsourcowanie core'owej dzialalnosci to debilzm mogacy powstac tylko na
    pms.

  • 29. Data: 2013-02-01 21:38:30
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 1 Feb 2013 21:06:22 +0100, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Po pierwsze - najwyrazniej maja jednak te autostrady.

    Aha... Dwa pasy w jedną stronę, do tego zauważalnie węższe niż u
    nas:
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/18/D
    riving_on_the_Great_Western_Highway.jpg
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a4/H
    ume_Highway_in_NSW.jpg

    i nie wszędzie są takie ładne, jak na fotkach. Do tego taka Hume
    Highway na sporym odcinku jest w standardzie starej gierkówki, a
    krzyżówki/wyjazdy są sygnalizowane małym znakiem (na oko jakieś
    30x30cm) na 200 metrów przed krzyżówką. Inna sprawa, że pewnie
    rzadko kto z nich korzysta.

    > Po drugie ... no to teraz poczekaj a przyjdzie jakis wizjoner z
    > "Vision Zero" i sie spyta czemu zmarlo tych 364, i ze trzeba z tym
    > skonczyc..

    Jest to możliwe.

    > "prywatne firmy" rozne sa. HP, IBM, a nawet Apple ma ostatnio obroty
    > wieksze niz cala Polska :-)

    Ale nie chodzi o to, żeby wory mandatów leciały z drugiego końca
    Europy, skoro mają szybko dotrzeć do adresata. Da się, ale
    fracht chyba by mocno podbił koszty.

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 30. Data: 2013-02-01 21:54:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Choc Francuz niech nie p* - u nich tez jest 1 sierpnia, gdy wszyscy
    > ruszaja na urlop :-)

    Kiedyś to przetrenowałem, miałem zamiar dojechać na Lazurowe Wybrzeże z
    Poznania 1 sierpnia, góra 2 rano, a dojechałem 2 po południu.
    Cały jeden dzień przez Niemcy się jechało i na Miluzie się ten dzień
    skończył.