  • 11. Data: 2005-05-06 09:32:44
    Temat: Re: jak mierzyc przerwy w dostarczaniu internetu ?
    Od: PZ <p...@m...com>

    Michał napisał(a):
    > Z komercyjnych, pod windzie, robi raporty itp. WhatsUp Gold
    > michał

    Hello,

    A wiesz jak w WhatsUp Gold ustawic, zeby sumowal czas wszystkich padow
    dluzszych niz 'x' minut w zadanym okresie czasu?

    Z gory dzieki
    PZ

  • 12. Data: 2005-05-07 15:04:10
    Od: "Michał" <r...@W...gazeta.pl>

    PZ <p...@m...com> napisał(a):
    > A wiesz jak w WhatsUp Gold ustawic, zeby sumowal czas wszystkich padow
    > dluzszych niz 'x' minut w zadanym okresie czasu?

    Niestety, uzywalem go dosc dawno temu :( i teraz nie mam pod reka zadnej
    chodzacej maszynki z WUG

    michal

  • 13. Data: 2005-05-10 11:47:53
    Od: waste <waste@N-O_SP-AM.tlen.pl>

    Dnia Fri, 06 May 2005 11:32:44 +0200, PZ napisał(a):

    > A wiesz jak w WhatsUp Gold ustawic, zeby sumowal czas wszystkich padow
    > dluzszych niz 'x' minut w zadanym okresie czasu?

    parsować loga jakimś skryptem, np. PHP jak masz pod ręką.

    --
    waste
    http://forum.ppk.webd.pl/