  • 1. Data: 2024-03-11 14:55:14
    Temat: Co to jest?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Takie tajemnicze ustrojstwo na klatce mam.

    http://arnold.ziffel.one.pl/IMG_20240305_194346.jpg
    http://arnold.ziffel.one.pl/IMG_20240305_194352.jpg

    Wygląda na nieużywaną pozostałość po czymś. Pod nim są opaski do peszla
    (ale peszla nie ma).

    Jakieś pomysły, co to może / mogło być (i czy w ogóle elektryczne)?

    --
    Pies wyszedł pewnego dnia na spacer i widzi nadchodzącego z przeciwka
    konia. Kiedy zbliżyli się do siebie, koń zapytał:

  • 2. Data: 2024-03-11 14:58:56
    Temat: Re: Co to jest?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Mar 2024 13:55:14 -0000 (UTC), w
    <0...@h...in
    valid>,
    a...@h...invalid (Arnold Ziffel) napisał(-a):

    > Takie tajemnicze ustrojstwo na klatce mam.
    >
    > http://arnold.ziffel.one.pl/IMG_20240305_194346.jpg
    > http://arnold.ziffel.one.pl/IMG_20240305_194352.jpg

    Naciśnij, może winda się pojawi :)

  • 3. Data: 2024-03-11 15:12:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    r...@k...pl pisze:

    > Naciśnij, może winda się pojawi :)

    Można też spróbować nakryć kapeluszem, może lampa się zapali.
    Bo cóś mi wygląda jak czujnik światła.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2024-03-11 15:29:55
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Arnold Ziffel <a...@h...invalid> napisał(a):
> [...]
    > (ale peszla nie ma).
    > Jakieś pomysły, co to może / mogło być (i czy w ogóle elektryczne)?

    Czy tam pod tym białym na środku nie kryje się gniazdo jack 3,5?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2024-03-11 15:31:48
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 11/03/2024 13:55, Arnold Ziffel wrote:
> [...]
    > (ale peszla nie ma).
    >
    > Jakieś pomysły, co to może / mogło być (i czy w ogóle elektryczne)?

    w jukeju stosuje sie takie włączniki czasowe, pneumatyczne - może to cos
    podobnego?

    https://www.sparksdirect.co.uk/6a-pneumatic-time-del
    ay-switch-2-wire-no-neutral-fts40-1-way-change-over-
    contact-adjustable-10s---10mins

  • 6. Data: 2024-03-11 16:15:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 11 Mar 2024 13:55:14 -0000 (UTC), a...@h...invalid
    (Arnold Ziffel) wrote:
    > http://arnold.ziffel.one.pl/IMG_20240305_194346.jpg

    Port odczytu licznika ciepła (Jack 3.5mm)

    --
    Marek

  • 7. Data: 2024-03-11 16:15:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > (ale peszla nie ma).
    >
    > Jakieś pomysły, co to może / mogło być (i czy w ogóle elektryczne)?

    Ja bym rozkręcił.

    Robert

  • 8. Data: 2024-03-11 16:34:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Mar 2024 16:15:56 +0100, Marek wrote:

    > Port odczytu licznika ciepła (Jack 3.5mm)

    A gdzie ten licznik ciepła?
    Gdzies po drugiej stronie, ze kabli nie widać?

    Mnie by chyba ciekawość zmusiła do użycia srubokręta :-)

    J.

  • 9. Data: 2024-03-11 16:51:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 11.03.2024 o 16:15, Marek pisze:

    > Port odczytu licznika ciepła (Jack 3.5mm)

    Z węzła ciepłowniczego, piony czy mieszkania?

    Robert

  • 10. Data: 2024-03-11 17:01:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 11 Mar 2024 16:51:59 +0100, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > Z węzła ciepłowniczego, piony czy mieszkania?

    U mnie były takie z węzła.

    --
    Marek