  • 1. Data: 2009-06-30 11:28:14
    Temat: jak podejrzeć pamięć Vista
    Od: krzemin <k...@g...com>

    Witam,.

    Potrzebuję sprawdzić co gdzie leży w pamięci. Szukałem i szukałem i
    nic nie znalazłem... Czy znacie może program, który mi to pokaże
    (najlepiej graficznie) ?

    pozdrawiam,
    Darek

  • 2. Data: 2009-06-30 13:21:22
    Temat: Re: jak podejrzeć pamięć Vista
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    krzemin pisze:
    > Potrzebuję sprawdzić co gdzie leży w pamięci. Szukałem i szukałem i
    > nic nie znalazłem... Czy znacie może program, który mi to pokaże
    > (najlepiej graficznie) ?

    1) Po co, bo nie jestem w stanie pojąć potrzeby.

    2) W pamięci fizycznej czy wirtualnej?

    3) NTG, FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 3. Data: 2009-06-30 18:29:10
    Od: "web1647p1" <p...@w...pl>

    Pytanie jaki masz w tym sens. No i jaką pamięć chcesz sprawdzić?

  • 4. Data: 2009-06-30 18:57:54
    Od: krzemin <k...@g...com>

    On 30 Cze, 20:29, "web1647p1" <p...@w...pl> wrote:
    > Pytanie jaki masz w tym sens. No i jaką pamięć chcesz sprawdzić?

    sprawa wygląda tak, że ostatnio postanowiłem założyć ram dysk, dla
    trzymania tam tempów, który wykorzystywałby tą pamięć w Viście, której
    system sam nie może użyć (tzn.: tą powyżej 3,25 GB). Znalazłem taki
    programik (nawet działa ;-) ) i wszystko byłoby świetnie tylko jak
    mam sprawdzić, że to rzeczywiście wykorzystuje końcówkę pamięci...
    Pamiętam, że dla DOSu był taki program, który pokazywał słupkami, że
    odtąd dotąd to jest coś, a później jest coś ... a jak to zrobić w
    Viście?

    PS. Kwestię zasadności używania ram dysku pomińmy proszę :)

    pozdrawiam,
    Darek

  • 5. Data: 2009-06-30 19:23:35
    Od: krzemin <k...@g...com>

    On 30 Cze, 22:09, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    wrote:

    > jaki masz program do tworzenia ramdysku?
    Gavotte Ramdisk 1.0496.4

    > czy tworzy on w ramie dysk NTFS?
    tak

    pzdr,

  • 6. Data: 2009-06-30 19:49:40
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 30.06.2009 20:57, krzemin pisze:
    > trzymania tam tempów, który wykorzystywałby tą pamięć w Viście, której
    > system sam nie może użyć (tzn.: tą powyżej 3,25 GB). Znalazłem taki

    A jak ma on wykorzystać pamięć, której *system* nie obsługuje? ;)

    > mam sprawdzić, że to rzeczywiście wykorzystuje końcówkę pamięci...

    Wykorzystuje najpewniej pamięć dostępną dla systemu.

    Ale o Windows porozmawiajmy na grupie o Windows, na którą
    przekierowuję tę rozmowę.

  • 7. Data: 2009-06-30 19:51:51
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "web1647p1" napisał:
    > Pytanie jaki masz w tym sens. No i jaką pamięć chcesz sprawdzić?

    wiadomo że chodzi o odczytanie hasła do gadu gadu z ramu komputera:O)

  • 8. Data: 2009-06-30 20:09:59
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>