  • 1. Data: 2010-04-02 16:05:34
    Temat: Co to za auto?
    Od: barney <barney@[WON]adres.com.pl>

    Nie mam jak cyknac fotki.
    Malutkie czerwone cabrio. Logo to skrzydla troche jak Astona a w srodku
    stylizowana litera D.
    Ktos wie?

  • 2. Data: 2010-04-02 16:11:51
    Temat: Re: Co to za auto?
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    barney pisze:
    > Nie mam jak cyknac fotki.
    > Malutkie czerwone cabrio. Logo to skrzydla troche jak Astona a w srodku
    > stylizowana litera D.
    > Ktos wie?
    http://www.daihatsu.com/catalogue/copen/index.html - Daihatsu copen
    http://www.motonews.pl/daihatsu/model-454-daihatsu-c
    open.html
    Trafilem ?
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-04-02 16:15:43
    Od: barney <barney@[WON]adres.com.pl>

    W dniu 10-04-02 16:11, Gabriel'Varius' pisze:

    > http://www.daihatsu.com/catalogue/copen/index.html - Daihatsu copen
> [...]

    Dokladnie! Dzieki :)

  • 4. Data: 2010-04-02 16:22:28
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-04-02 16:11, Gabriel'Varius' wrote:

    > http://www.daihatsu.com/catalogue/copen/index.html - Daihatsu copen
    > http://www.motonews.pl/daihatsu/model-454-daihatsu-c
    open.html

    Jak dla mnie, to tak moglbys wygladac 'remake' Syrenki (niekoniecznie
    sport) gdyby.. no wlasnie, gdyby.

    I bynajmniej nie ma to pejoratywnego zabarwienia - w sumie wyglada na
    pocieszna zabawke.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2010-04-02 17:09:05
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    barney pisze:

    open.html

    > Dokladnie! Dzieki :)
    Tylko gdzie to ma "skrzydla troche jak Astona"? :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-04-02 17:54:07
    Od: barney <barney@[WON]adres.com.pl>

    W dniu 10-04-02 17:09, Gabriel'Varius' pisze:

    > Tylko gdzie to ma "skrzydla troche jak Astona"? :-)
    > pozdrawiam

    No ten egzemplaz mial z tylu. Byl pewnie po lekkim tuningu bo przod
    troche inny, duzo chromu, felgi jakies takie wypasione.
    Zwykle logo Daihatsu to bym sam poznal :)

  • 7. Data: 2010-04-02 20:22:04
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-04-02 16:22, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > sport) gdyby.. no wlasnie, gdyby.
    >
    > I bynajmniej nie ma to pejoratywnego zabarwienia - w sumie wyglada na

    Sajren sport to to zupełnie nie przypomina ;) Zwykłą jak najbardziej :)

    Pozdrawiam !!

  • 8. Data: 2010-04-02 21:33:44
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Czarek Daniluk pisze:

    >>> http://www.motonews.pl/daihatsu/model-454-daihatsu-c
    open.html

    > Sajren sport to to zupełnie nie przypomina ;) Zwykłą jak najbardziej :)
    Dokładnie, tyle ze bez dachu - taką jak ta:
    http://www.syrena.nekla.pl/mojeauto/gal78.php
    A tu historia w pigulce:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Syrena_%28samoch%C3%B3d
    %29
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2010-04-02 22:50:54
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-04-02 21:33, Gabriel'Varius' pisze:

    > Dokładnie, tyle ze bez dachu - taką jak ta:
> [...]

    Patrzyłem na linię boczną, dach jakoś tak pominąłem :)

    Pozdrawiam !

  • 10. Data: 2010-04-03 00:14:07
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-04-02 20:22, Czarek Daniluk wrote:

    > Sajren sport to to zupełnie nie przypomina ;) Zwykłą jak najbardziej :)

    No przeciez dlatego napisalem - niekoniecznie sport (mimo ze ten maluch
    jest pseudosportowy). Wlasnie krolowa polskich szos mialem na mysli :).

    --

    memento lorem ipsum