  • 31. Data: 2017-11-14 18:46:52
    Temat: Re: jak stracic samochod
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Koles wiedzial jak to dzialalo. System byl prosty jak budowa cepa. Wystarczylo wyslac
    nosna 36kHz zeby zwrotnica sie przestawila. Zadnego kodowania. Pilotem sie nie dawalo
    bo wysyla zmodulowany sygnal i modulacja przeszkadzala.

  • 32. Data: 2017-11-14 23:25:38
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Znaczy - taki samochód otwiera się sam, gdy tylko osoba z kluczykiem do
    > niego się zbliży? I to na kilka metrów? Nie ma guziczka? Gupie.

    Ja rozumiem, że to taki naturalny odruch - czego nie rozumiemy to głupie
    musi być, ale spróbuj ;-)

  • 33. Data: 2017-11-15 10:57:23
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup

    > Aczkolwiek uklad moglby byc taki madry, ze po wylaczeniu funkcji, wylacza
    > tez obsluge anteny.
    > Tylko chyba za duzo wymagam.
    >
    > No i wymagaloby to wyslania danych do karty ... wiec chyba w bankomacie
    > banku macierzystego taka operacja mozliwa.
    >
    > J.

    no właśnie taka była procedura wyłączenia- zgłoszenie na infolinii i później
    po przynajmniej 1h skorzystanie z 2 różnych bankomatów, miało wystarczyć
    sprawdzenie salda- płatności przestały działać ale karta nadal się
    'rozgłaszała'

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 34. Data: 2017-11-15 21:23:14
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    dawalo bo wysyla zmodulowany sygnal i modulacja przeszkadzala.

    Tu trochę więcej i jeszcze o samochodach:
    https://niebezpiecznik.pl/post/unieruchomil-100-samo
    chodow-przez-internet/

    A tu jeszcze dokładka:
    http://glowny-mechanik.pl/2015/07/24/ataki-na-samoch
    ody-przez-internet-czyli-jak-mozna-zablokowac-hamulc
    e-jeepowi/

    Strach się bać...

    T.

  • 35. Data: 2017-11-16 09:47:51
    Od: p...@g...com

    --Strach się bać...

    nie zapominajmy o samolotach
    http://tvn24bis.pl/24-godziny,140,m/zdalnie-przejeli
    -kontrole-nad-samolotem-zaloga-sie-nie-zorientowala,
    790542.html
    powinni zrzucic paliwo albo chociaz zgasic swiatlo bo bez demonstracji to jakis slaby
    ten news :-)