  • 21. Data: 2017-11-14 10:35:32
    Temat: Re: jak stracic samochod
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-14 o 09:21, tck pisze:

    > Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    na-walizke-metoda-zlodziei-na-kradziez-samochodu.htm

    > najprostszy sposób na blokadę czegoś takiego- dwie karty zbliżeniowe w
    > portfelu i mamy błąd odczytu

    A nie jest tak, że pobierze z tej, którą pierwszą odczyta?
    T.

  • 22. Data: 2017-11-14 10:40:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-14 o 10:35, T. pisze:

    na-walizke-metoda-zlodziei-na-kradziez-samochodu.htm

    > A nie jest tak, że pobierze z tej, którą pierwszą odczyta?

    Sprawdź. Na przykład spróbuj przejść przez bramkę w metrze (DC)
    przykładając złączone - kartę miejską i kartę kredytową.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2017-11-14 12:09:24
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    na-walizke-metoda-zlodziei-na-kradziez-samochodu.htm

    > Sprawdź. Na przykład spróbuj przejść przez bramkę w metrze (DC)
    > przykładając złączone - kartę miejską i kartę kredytową.

    można też sprawdzić w sklepie- w moim portfelu z moimi kartami jest błąd
    kiedyś walczyłem z wyłączeniem paypassa na jednej z kart, żeby nie trzeba
    było wyciągac z portfela- funkcjonalność wyłączyli ale nadal się zgłaszała i
    nici z płatności, po włożeniu kart do różnych części portfela po otwarciu
    jest ok, przy zamkniętym jest błąd.

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 24. Data: 2017-11-14 12:16:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    On Mon, 13 Nov 2017 16:59:35 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Ja mam natychamistowe powiadomienie o operacji kartą. W obu bankach,
    >których korzystam. Nie wróżę miesiąca. Góra tydzień.

    A ja nie mam.
    Wiec pytanie - trafi na mnie, czy na Ciebie :-)

    A jak trafi na Ciebie, to co zrobisz - no chyba sie zdziwisz ze
    placisz i zadzwonisz do banku ... to moze faktycznie szybko sie
    skonczyc.

    Dalej pytanie czy to bedzie transakcja online czy offline - zawsze
    dochodzi powiadomienie natychmiast, czy czasem sie zdarza ze po paru
    godzinach ?

    Jakby sie czlowiek dobrze ustawil, to IMO moglby pociagnac taki
    interes - np prowadzic kawiarnie, przejsc sie po klientach, sciagnac
    za dodatkowe kawy czy ciastka.
    Albo lepiej w barze z piwem - kto tam bedzie pamietal ile tego kupil
    :-)

    Jak nie pomysli, to IMO faktycznie moze bardzo szybko wpasc.

    J.

  • 25. Data: 2017-11-14 13:24:43
    Od: "Q,E,D." <q...@p...fm>

    ciACH (...) po włożeniu kart do różnych części
    > portfela po otwarciu jest ok, przy zamkniętym jest błąd.

    Ja kupiłem portfel z blokadą, tam gdzie mam okienka można po otwarciu
    czytać (np. KKM), zamknięty wogole nie działa i blokuje wszystko.

    QED

  • 26. Data: 2017-11-14 13:27:47
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-11-14 o 12:09, tck pisze:

> [...]
    > zgłaszała i nici z płatności, po włożeniu kart do różnych części
    > portfela po otwarciu jest ok, przy zamkniętym jest błąd.

    Układ na karcie nie wie, że jego praca jest nie pożądana. Uruchamia się
    po zaindukowaniu napięcia w antenie i wysyła, to co mu zaprogramowali.
    Musisz pod silne światło znaleźć przebieg anteny i ją przeciąć np.
    dziurkaczem.

    yabba

  • 27. Data: 2017-11-14 13:45:08
    Od: yabba <g...@g...com>

> [...]
    na-walizke-metoda-zlodziei-na-kradziez-samochodu.htm

    > najprostszy sposób na blokadę czegoś takiego- dwie karty zbliżeniowe w

    Niektóre karty Mifare wykrywają kolizje i odpowiadają pojedynczo.
    Czytnik wtedy odczyta dwie karty jedna po drugiej.

    yabba

  • 28. Data: 2017-11-14 14:58:22
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "yabba" <g...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > pod silne światło znaleźć przebieg anteny i ją przeciąć np. dziurkaczem.

    wiem, wcześniej znalazłem prześwietlone rtg karty i dziurkowałem teraz
    stosuję ten sposób

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 29. Data: 2017-11-14 18:21:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >się po zaindukowaniu napięcia w antenie i wysyła, to co mu
    >zaprogramowali. Musisz pod silne światło znaleźć przebieg anteny i ją

    Aczkolwiek uklad moglby byc taki madry, ze po wylaczeniu funkcji,
    wylacza tez obsluge anteny.
    Tylko chyba za duzo wymagam.

    No i wymagaloby to wyslania danych do karty ... wiec chyba w
    bankomacie banku macierzystego taka operacja mozliwa.

    J.

  • 30. Data: 2017-11-14 18:24:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Nie znam, ale jest to możliwe.
    >https://niebezpiecznik.pl/post/uniwersalny-atak-na-
    karty-zblizeniowe/

    >Ps. Swego czasu koleś, który nie wiedział, że jest to niemożliwe,
    >przestawiał zwrotnice tramwajów za pomocą pilota do telewizora.

    Mysle, ze jednak wiedzial, ze to jest mozliwe.
    I pilot byc moze byl specjalny.

    > W Łodzi. W wypadku z tym związanym ucierpiało kilka osób. A też
    > twierdzili, że się nie da...

    Watpie czy tak twierdzili.
    Po prostu nie przewidzieli takiego ataku.

    J.