eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak stracic samochod › Re: jak stracic samochod
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak stracic samochod
    Date: Wed, 15 Nov 2017 10:57:23 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 44
    Message-ID: <ouh325$q96$1@node1.news.atman.pl>
    References: <1moexv6nnoxht$.yne6p8ghhv24.dlg@40tude.net>
    <5a0988db$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <oue92t$312$1@node1.news.atman.pl>
    <5a0ab8e6$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <ouedlo$7i9$1@node1.news.atman.pl> <oueit7$cp2$1@node1.news.atman.pl>
    <oueng8$5a8$1@node2.news.atman.pl>
    <5a0b2603$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.200.93.101
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1510739845 26918 91.200.93.101 (15 Nov 2017 09:57:25
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Nov 2017 09:57:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: Avast (VPS 171114-8, 2017-11-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2618950
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5a0b2603$0$15196$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:oueng8$5a8$...@n...news.atman.pl...
    > W dniu 2017-11-14 o 12:09, tck pisze:
    >>>>> A nie jest tak, że pobierze z tej, którą pierwszą odczyta?
    >>>> Sprawdź. Na przykład spróbuj przejść przez bramkę w metrze (DC)
    >>>> przykładając złączone - kartę miejską i kartę kredytową.
    >>> można też sprawdzić w sklepie- w moim portfelu z moimi kartami jest błąd
    >>> kiedyś walczyłem z wyłączeniem paypassa na jednej z kart, żeby nie
    >>> trzeba było wyciągac z portfela- funkcjonalność wyłączyli ale nadal sie
    >>> zgłaszała i nici z płatności, po włożeniu kart do różnych części
    >>> portfela po otwarciu jest ok, przy zamkniętym jest błąd.
    >
    >>Układ na karcie nie wie, że jego praca jest nie pożądana. Uruchamia się po
    >>zaindukowaniu napięcia w antenie i wysyła, to co mu zaprogramowali. Musisz
    >>pod silne światło znaleźć przebieg anteny i ją przeciąć np. dziurkaczem.
    >
    > Aczkolwiek uklad moglby byc taki madry, ze po wylaczeniu funkcji, wylacza
    > tez obsluge anteny.
    > Tylko chyba za duzo wymagam.
    >
    > No i wymagaloby to wyslania danych do karty ... wiec chyba w bankomacie
    > banku macierzystego taka operacja mozliwa.
    >
    > J.
    >

    no właśnie taka była procedura wyłączenia- zgłoszenie na infolinii i później
    po przynajmniej 1h skorzystanie z 2 różnych bankomatów, miało wystarczyć
    sprawdzenie salda- płatności przestały działać ale karta nadal się
    'rozgłaszała'



    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: