  • 11. Data: 2017-07-18 20:00:47
    Temat: Re: jak wysłać owiewki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    od-1991-4284646.html

    > Jeżeli cena nie gra roli, zawinąć w papier i wysłać kurierem z opcją
    > "ostrożnie (szkło)"?

    :)
    Wyslałem tak kiedys zaprawy w słoikach. Ponoc nawet niektore były nie
    zbite...

    Co do owiewek - własnie zamówiłem u HEKO wiec lada dzien dam znac jak
    pakuje producent ale podejrzewam, ze karton wystarczy.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 12. Data: 2017-07-18 20:35:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 lipca 2017 16:56:38 UTC+2 użytkownik yabba napisał:

    > Sam widzisz jak bardzo się przejęli - 6 miesięcy zastanawiali się na
    > Twoja sprawą.
    Nie zrozumiałeś mnie
    Pisząc "zaczną się przejmować" miałem na myśli że będą mieli ładny powód do
    odrzucenia reklamacji- "nie było wykupionej opcji "ostrożnie szkło" to nie
    odpowiadamy za stłuczke" ;)

  • 13. Data: 2017-07-21 19:58:03
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    kiedys zaprawy w słoikach. Ponoc nawet niektore były nie
    > zbite...
    >
    > Co do owiewek - własnie zamówiłem u HEKO wiec lada dzien dam znac jak
    > pakuje producent ale podejrzewam, ze karton wystarczy.

    Do jakiego auta?
    Daje to cos?
    pzdr
    Adam

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com

  • 15. Data: 2017-07-21 22:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Co do owiewek - własnie zamówiłem u HEKO wiec lada dzien dam znac jak
    > pakuje producent ale podejrzewam, ze karton wystarczy.

    Zamawiałem 4 zestawy.
    Przyszły w duzym płaskim kartonie, dodatkowo w srodku obłożone folią
    bąbelkową z wyjatkowow grubymi bablami.
    Czesc owiewek była przyzipkowana do kartkonu zeby sie pewnie nie przesuwały
    w czasie podróży a na kartonie była naklejka uwaga-szkło.
    Wszystko doszło bez uszkodzen.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 14. Data: 2017-07-21 22:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik adam a...@p...onet.pl ...

    > kiedys zaprawy w słoikach. Ponoc nawet niektore były nie

    > Do jakiego auta?

    A co za róznica?

    > Daje to cos?

    Daje to np. ze mozna na parkingu zostawic auto z uchylonymi szybami, daje
    przede wszystkim to ze w czasie deszczu mozna otworzyc okna i nie leci
    woda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.