  • 1. Data: 2017-07-17 17:54:15
    Temat: jak wysłać owiewki
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jak spakować i wysłać takie g...
    http://imged.pl/owiewki-heko-fiat-cinquecento-2-3-d-
    od-1991-4284646.html
    ???

  • 2. Data: 2017-07-17 18:44:04
    Temat: Re: jak wysłać owiewki
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-07-17 17:54, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU wrote:
    > jak spakować i wysłać takie g...
    > http://imged.pl/owiewki-heko-fiat-cinquecento-2-3-d-
    od-1991-4284646.html
    > ???

    Jeżeli cena nie gra roli, zawinąć w papier i wysłać kurierem z opcją
    "ostrożnie (szkło)"?

  • 3. Data: 2017-07-17 23:48:54
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-07-17 o 18:44, Uncle Pete pisze:
    od-1991-4284646.html

    > Jeżeli cena nie gra roli, zawinąć w papier i wysłać kurierem z opcją
    > "ostrożnie (szkło)"?

    Myślisz, że takimi napisami ktoś się przejmuje?

    yabba

  • 4. Data: 2017-07-18 08:28:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 lipca 2017 23:48:59 UTC+2 użytkownik yabba napisał:

    > Myślisz, że takimi napisami ktoś się przejmuje?
    Przy ew reklamacji zaczną się przejmować;)

  • 5. Data: 2017-07-18 13:01:28
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-17 o 17:54, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > jak spakować i wysłać takie g...
    > http://imged.pl/owiewki-heko-fiat-cinquecento-2-3-d-
    od-1991-4284646.html
    > ???

    Pierwsze, co mi przyszło do głowy, to pakunek usztywnić zwykłym
    wieszakiem, albo dwoma (z góry i dołu. Omotać folią z bąbelkami i już :-)
    T.
    Ps. Bardziej hardcorowe rozwiązanie to zrobić profil ze sklejki albo
    całe pudełko.

  • 6. Data: 2017-07-18 13:28:36
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, July 18, 2017 at 1:01:32 PM UTC+2, T. wrote:

    > Ps. Bardziej hardcorowe rozwiązanie to zrobić profil ze sklejki albo
    > całe pudełko.

    e.. roboty za duzo ;)
    ja kiedys dostalem paczke z czyms podobnym, totalnie nieforemnym zrobiona genialnie
    przez nadawce: plyta styropianowa ~10cm, wydrazony nozykiem otwor na przedmiot,
    przykryte druga ~2cm, razem sklejone tasma ;)

  • 7. Data: 2017-07-18 13:45:07
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-18 o 13:28, WS pisze:

> [...]
    przez nadawce: plyta styropianowa ~10cm, wydrazony nozykiem otwor na przedmiot,
    przykryte druga ~2cm, razem sklejone tasma ;)

    Jeszcze prościej - zawinąć w jakąkolwiek folię, włożyć do jakiegoś
    pudełka i potraktować pianką montażową. Pewna firma przysłała mi tak
    kwiatek w doniczce Z ZIEMIĄ. Wszystko przyszło w stanie idealnym :-)
    T.

  • 8. Data: 2017-07-18 16:27:33
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-07-18 o 08:28, Kris pisze:

    > Przy ew reklamacji zaczną się przejmować;)

    Są ubezpieczeni od uszkodzeń w transporcie. Nie przejmą się. W
    sortowniach nikt się szczypie z delikatnym obchodzeniem się z paczkami.
    Najbardziej poszkodowany może być ostatni kurier, który dowiezie paczkę
    do odbiorcy i będzie musiał spisać protokół z uszkodzeń.

    yabba

  • 9. Data: 2017-07-18 16:53:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 lipca 2017 16:27:41 UTC+2 użytkownik yabba napisał:

> [...]
    > Najbardziej poszkodowany może być ostatni kurier, który dowiezie paczkę
    > do odbiorcy i będzie musiał spisać protokół z uszkodzeń.

    Własnie wczoraj teściu otrzymał od DPD resztę kasy za 55calowy tv rozbity podczas
    transportu z serwisu
    Sprawa chyba od lutego się ciągnie- najpierw w ciągu dosłownie kilku dni dpd przelało
    1000zł bo tak im wychodziło z ich regulaminów.
    Wymieniłem z nimi kilkanaście meili ale dopiero gdy skierowałem pismo do Rzecznika
    Praw konsumenta coś drgnęło i po kolejnych 30 chyba dniach przelali reszte kasy

  • 10. Data: 2017-07-18 16:56:30
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-07-18 o 16:53, Kris pisze:

> [...]
    Praw konsumenta coś drgnęło i po kolejnych 30 chyba dniach przelali reszte kasy

    Sam widzisz jak bardzo się przejęli - 6 miesięcy zastanawiali się na
    Twoja sprawą.

    yabba