  • 1. Data: 2009-12-01 20:24:27
    Temat: jak zresetwać TV samsung (seria 651)
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Mam tv jak w temacie. Pierwszy krok to ustawienie języka itp. Żle
    poklikałem i mam angielski. Co zrobić, by przywrócic TV do stanu
    "początkowego" lub jak przestawić interfacer na j. polski ?

    Znalazłem jakiś-tam reset, ale wymaga kodu PIN. Co tam wklepać,jeżeli to
    jest rta operacja, którą powinienem wykonac ?

  • 2. Data: 2009-12-01 22:47:21
    Temat: Re: jak zresetwać TV samsung (seria 651)
    Od: Virus_7 <virus_7@usun_to.gazeta.pl>

    Marek pisze:
    > Znalazłem jakiś-tam reset, ale wymaga kodu PIN. Co tam wklepać,jeżeli to
    > jest rta operacja, którą powinienem wykonac ?

    Ustawienia fabryczne nic Ci nie dadzą, bo... też dadzą język angielski.
    Z resztą domyślny PIN jest w instrukcji (najprawdopodobniej cztery zera).

    Instrukcja:
    http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/200910/
    20091023140007515/BN68-02325B-04L10-1020.pdf

    Najłatwiej skorzystać z opcji:
    Klawisz *Menu* >> Setup >> Plug&Play >> Wybrać polski język OSD

    --
    __ ___ * Pozdrawiam * ____
    \ \ / (_)_ _ _ _ ___ |__ | mailto://r...@b...cy/

  • 3. Data: 2009-12-02 17:22:37
    Od: "Bobo" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Znalazłem jakiś-tam reset, ale wymaga kodu PIN. Co tam wklepać,jeżeli to
    > jest rta operacja, którą powinienem wykonac ?

    Wciśnij na pilocie EXIT przez 10 sekund - po potwierdzeniu masz ustawienia
    default.
    Jeżeli miałeś zaprogramowane kanały czeka cię ponowne strojenie.

    PIN RESET:
    Domyślny pin to faktycznie cztery zera, ale jest jeszcze coś takiego (nie
    próbowałem):

    POWER (off) ? MUTE ? 8 ? 2 ? 4 ? POWER (on) - resetuje pin
    do defautowego 0000