  • 1. Data: 2009-12-01 14:00:02
    Temat: trafo do mikrofali
    Od: "Ent" <h...@o...pl>

    Mam uwaloną kuchnie mikrofalową, spaalony jest transformator, czy takie
    częsci są wogule dostępne ?

    to jest transformator chyba podwyższający napięcie? jakiego rzędu są to
    wielkości?

  • 2. Data: 2009-12-01 14:15:00
    Temat: Re: trafo do mikrofali
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Ent wrote:
    > Mam uwaloną kuchnie mikrofalową, spaalony jest transformator, czy
    > takie częsci są wogule dostępne ?

    raczej nieopłacalne choc na allegro jest tego trochę. jak masz wypasioną
    mikrofalę to warto spróbować,

    > to jest transformator chyba podwyższający napięcie? jakiego rzędu są
    > to wielkości?

    kila tysięcy V od 2 do 4

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 3. Data: 2009-12-01 14:44:39
    Od: "Ent" <h...@o...pl>

    > kila tysięcy V od 2 do 4

    tylko teraz nie wiem jak to sprawdzić, kuchnia jest LG MB4384BCS a megatron
    2M167B-M47 panasonica

    przydał by się jakiś zamiennik...

  • 4. Data: 2009-12-01 14:55:03
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Ent schrieb:

> [...]

    i to 1A lub trochę więcej. To już nie kopie tylko zabija.

    > tylko teraz nie wiem jak to sprawdzić, kuchnia jest LG MB4384BCS a megatron
    > 2M167B-M47 panasonica
    >
    > przydał by się jakiś zamiennik...

    Sądząc po pisowni znasz się na tym jak kura na bimbrze. Weź to daj
    specjaliście, bo babranie w tym grozi śmiercią (jak złapiesz nie za te
    druty lub źle zaizolujesz) lub kalectwem. Znam osobiście człowieka,
    któremu zostało 5% wzroku po zabawie z mikrofalą.

    Waldek

  • 5. Data: 2009-12-01 14:55:55
    Od: "TomT" <tom18pl@WywalTO_op.pl>

    Użytkownik "Ent" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tylko teraz nie wiem jak to sprawdzić, kuchnia jest LG MB4384BCS a
    > megatron
    > 2M167B-M47 panasonica
    >
    > przydał by się jakiś zamiennik...
    Lepszy byłby jakiś magnetron. Megatrona zostaw dzieciom.
    A najlepiej oddaj do serwisu lub na szrot.

    TomT

  • 6. Data: 2009-12-01 15:00:00
    Od: "Ent" <h...@o...pl>

    Użytkownik "TomT" <tom18pl@WywalTO_op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ent" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Lepszy byłby jakiś magnetron. Megatrona zostaw dzieciom.
    > A najlepiej oddaj do serwisu lub na szrot.

    oczywiście magnetron :)
    wymiana trafa to prosta sprawa tylko gdzie i za ile kupić oryginał/zamiennik
    ?

    kuchnia jest bardzo fajna, 23 litry pojemności, elektroniczne sterowanie, za
    podobną trzeba dzisiaj dać 400zł

  • 7. Data: 2009-12-01 15:27:21
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > kuchnia jest bardzo fajna, 23 litry pojemności, elektroniczne sterowanie,
    > za
    > podobną trzeba dzisiaj dać 400zł

    I dla tych 400 zl chcesz ryzykować życiem? Kombinować z jakimiś
    zamiennikami, dłubaniem w środku...

  • 8. Data: 2009-12-01 16:01:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > kuchnia jest bardzo fajna, 23 litry pojemności, elektroniczne
    > sterowanie, za
    > podobną trzeba dzisiaj dać 400zł

    LG w Polsce jest obecne mocno, to mysle ze i serwis maja.
    Ale w serwisieto mysle ze sie dowiesz iz naprawa kosztuje powiedzmy
    250zl.
    A jak juz przebolejesz tych 250, to sie dowiesz ze trzeba czekac
    miesiac na czesci, bo nikt tego nie naprawia, wiec czesci nie ma.

    Tak ten swiat zrobiony.

    P.S. nie ma na allegro "sprzedam uszkodzona" ?

    J.

  • 9. Data: 2009-12-02 13:54:55
    Od: "Ent" <h...@o...pl>

    > Mam uwaloną kuchnie mikrofalową, spaalony jest transformator, czy takie
    > częsci są wogule dostępne ?

    fałszywy alarm, transformator jest OK, dymią grzałki kwarcowe, nie wiem
    tylko czy z zabrudzenia czy ze zużycia, wierzchnia część takiej grzałki jest
    szklista i miejscami zaczerniona, grzałki są typowe 2 , czy da się i gdzie
    je dokupić?