  • 11. Data: 2014-07-16 00:03:15
    Temat: Re: jak zrobić kij ze sznurka (po wie, ale oni to wszystko wiedzą)?
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 15 Jul 2014 12:38:35 +0200 Grzegorz Kurczyk
    <g...@c...slupsk.pl> napisał:

    >Nasycić sznurek żywicą epoksydową z utwardzaczem. Poczekać do związania
    >żywicy.

    Hehe, dokładnie o tym samym pomyślałem :-)

  • 12. Data: 2014-07-16 00:44:04
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 16.07.2014 00:03, __Maciek wrote:

    > Hehe, dokładnie o tym samym pomyślałem :-)

    Był laminat epoksydowo-szmaciany, może być epoksydowo-konopny.
    :)

    pzdr
    bartekltg

  • 13. Data: 2014-07-16 09:50:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Jul 2014 00:44:04 +0200, bartekltg napisał(a):

    > Był laminat epoksydowo-szmaciany, może być epoksydowo-konopny.
    > :)

    No i wyszedl nam kijek z tekstolitu :-)

    J.

  • 14. Data: 2014-07-16 10:15:16
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-07-16 09:50, J.F. wrote:

    > No i wyszedl nam kijek z tekstolitu :-)

    Po naelektryzowaniu niemal pałkoparalizator!
    ;-)

    Włodek

  • 15. Data: 2014-07-16 11:04:31
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "bartekltg" napisał w wiadomości grup

    On 16.07.2014 00:03, __Maciek wrote:

    > Hehe, dokładnie o tym samym pomyślałem :-)

    Był laminat epoksydowo-szmaciany, może być epoksydowo-konopny.
> [...]

    Najlepszy spec od elektroniki PiSuarnej i tak się nie zorientuje.

  • 16. Data: 2014-07-16 15:18:45
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    to może jan pedale opowiesz nam jak to po naprawia laptopa klejem do
    klejarki i sznurkiem?

  • 17. Data: 2014-07-16 16:51:13
    Od: l...@g...com

    użytkownik bartekltg napisał:

    > Był laminat epoksydowo-szmaciany, może być epoksydowo-konopny.
    >
    > :)

    Mamy domy z konopii http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2009/08
    /hemcrete.jpg
    moze ta technologia zagosci w elektronice:)

  • 18. Data: 2014-07-16 20:35:03
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "feldmarszałek tusk" napisał w wiadomości grup

    to może jan pedale opowiesz nam jak to po naprawia laptopa klejem do
    klejarki i sznurkiem?

    Cwelom nie odpowiadam.

  • 19. Data: 2014-07-16 22:25:17
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 16 Jul 2014 00:44:04 +0200 bartekltg <b...@g...com>
    napisał:

    >Był laminat epoksydowo-szmaciany, może być epoksydowo-konopny.
    >:)

    Pod warunkiem że skończą się wreszcie problemy ze sznurkiem do
    kijoklejarki ;-)