  • 1. Data: 2014-07-15 09:32:39
    Temat: jak zrobić kij ze sznurka (po wie, ale oni to wszystko wiedzą)?
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    przygotowałem dziś zagadnienie, czy z generatora DDS da się zrobić
    wobuloskop? zastanawia mnie jak badany układ będzie reagował na losowe
    zmiany fazy przy przełączaniu, Ktoś to robił? Jan?

  • 2. Data: 2014-07-15 10:04:14
    Od: Łobuz <l...@p...psl.po.sld>

    Użytkownik "feldmarszałek tusk" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:lq2leq$e06$1@node2.news.atman.pl...

    https://www.youtube.com/watch?v=zssi5dfWBfo

  • 3. Data: 2014-07-15 10:28:41
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    ale koleś chyba pojechał po bandzie, ja chciałem zrobić podstawę czasu
    1kHz... a więc problem skoków fazy przy zmianie częstotliwości może się
    pojawić... to co z tym zrobić? i pytanie, taki filtr LC to przemiata się
    liniowo czy logarytmicznie?

  • 4. Data: 2014-07-15 10:36:24
    Od: Łobuz <l...@p...psl.po.sld>

    Użytkownik "feldmarszałek tusk" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:lq2ont$h82$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > 1kHz... a więc problem skoków fazy przy zmianie częstotliwości może się
    > pojawić... to co z tym zrobić? i pytanie, taki filtr LC to przemiata się

    Po co ci 1kHz?
    Tam piszą że nie LC lecz pcz.
    Zależy jaki filtr. W akustyce raczej logarytmicznie a taki pcz to liniowo
    http://obrazki.elektroda.pl/5969844100_1364072192.jp

  • 5. Data: 2014-07-15 12:38:35
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Odpowiadam na pytanie.
    Nasycić sznurek żywicą epoksydową z utwardzaczem. Poczekać do związania
    żywicy. Metoda o tyle dobra, że pozwala na uzyskiwanie kijów o różnych
    kształtach.

  • 6. Data: 2014-07-15 13:34:21
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Odpowiadam na pytanie.
    Nasycić sznurek żywicą epoksydową z utwardzaczem. Poczekać do związania
    żywicy. Metoda o tyle dobra, że pozwala na uzyskiwanie kijów o różnych
    kształtach.

    Odpowiedź precyzyjna i dokładnie na temat.
    10/10

  • 7. Data: 2014-07-15 15:06:59
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > kształtach.
    >

    > Odpowiedź precyzyjna i dokładnie na temat.

    i co najważniejsze - kolega tą odpowiedzią uzyskał rekordową jak dotąd
    punktację + 250 pkt. I tym samym prowadzi w tegorocznym rankingu !

  • 8. Data: 2014-07-15 18:05:22
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    to jeszcze pozdrowienie, idźcie całować w tyłek tuska i gronkiewicz...

  • 9. Data: 2014-07-15 18:29:53
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "feldmarszałek tusk" napisał w wiadomości grup

    to jeszcze pozdrowienie, idźcie całować w tyłek tuska i gronkiewicz...

    Goń się leszczu!

  • 10. Data: 2014-07-15 19:02:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello feldmarszałek,

    Tuesday, July 15, 2014, 6:05:22 PM, you wrote:

    > to jeszcze pozdrowienie, idźcie całować w tyłek tuska i gronkiewicz...

    ja ciebie też.

    --
    Best regards,
    RoMan