  • 1. Data: 2009-01-19 19:36:46
    Temat: Samsung DSB-S305G (CP) + TVN Warszawa
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    Mam pytanie do obytych z tym odbiornikiem SAT. Jest sobie takowy z
    abonamentem familijnym CP. Do pewnego czasu odbierał TVN Warszawa z
    transpondera 11393V. Niestety, został on zakodowany. Wg
    http://www.lyngsat.com/hotbird.html TVN Warszawa jest nadawany z
    transpondera 11508V, i jest FTA. Problem w tym, że na liście
    transponderów nie ma takiego. Da się w jakiś sposób wpisać go z palca?
    Bo już przestudiowałem całe menu i nigdzie takiej możliwości nie
    znalazłem. Pomocy, bo teściowa mi łeb urwie ;-)

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu

  • 2. Data: 2009-01-19 19:44:09
    Temat: Re: Samsung DSB-S305G (CP) + TVN Warszawa
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > transponderów nie ma takiego. Da się w jakiś sposób wpisać go z palca?
    > Bo już przestudiowałem całe menu i nigdzie takiej możliwości nie
    > znalazłem. Pomocy, bo teściowa mi łeb urwie ;-)

    da sie z palca. Pomiedzy 1 a ostatnim transponderem masz mozliwosc masz
    mozliwosc wpisania z palca parametrow. Dokladnie moge ci to opisac z
    podaniem ustawien odbiornika, ale po serialu, bo tesciowa leb mi urwie:))

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-01-19 19:45:01
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Jan 2009 20:44:09 +0100, Jingiel <X...@X...XX> wrote:

    >Dokladnie moge ci to opisac z
    >podaniem ustawien odbiornika, ale po serialu, bo tesciowa leb mi urwie:))

    Będę wdzięczny :-)

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu

  • 4. Data: 2009-01-19 20:09:35
    Od: "Jacek M." <t...@g...pl>

    jerzu pisze:
> [...]
    > Bo już przestudiowałem całe menu i nigdzie takiej możliwości nie
    > znalazłem. Pomocy, bo teściowa mi łeb urwie ;-)

    Witam

    W menu instalacyjnym wybierasz skanowanie transponderów i w opcji "Użyj
    TR" wybierasz "Nowy" i potem ręcznie wpisujesz żądane parametry TVN
    Warszawa. Zapisać i gotowe.
    Ja przed serialami tak zrobiłem i żona mi łba nie urwała ;-)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 5. Data: 2009-01-19 20:11:45
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Jan 2009 21:09:35 +0100, "Jacek M." <t...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >Warszawa. Zapisać i gotowe.
    >Ja przed serialami tak zrobiłem i żona mi łba nie urwała ;-)

    OK, dzięki - spróbuję w sobotę.

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu