  • 1. Data: 2010-07-29 09:47:38
    Temat: Pomysłowe japońce-sposób na brak parkingów
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    Ciekawe co na to powiedziała by straż:
    http://telewizor.tv/film,id,18162,Parking_na_zawo%C5
    %82anie
    pozdro.jack

  • 2. Data: 2010-07-29 13:05:39
    Temat: Re: Pomysłowe japońce-sposób na brak parkingów
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jack pisze:
    > Ciekawe co na to powiedziała by straż:
    > http://telewizor.tv/film,id,18162,Parking_na_zawo%C5
    %82anie
    > pozdro.jack

    Nie "japońce" a Chińczycy - nie słyszysz, że to chiński? I nie widzisz,
    że jeżdżą po prawej stronie?

    A pomysł dobry, ale na krótką metę - póki nie trafi się jakiś bardziej
    spostrzegawczy funkcjonariusz ;)

  • 3. Data: 2010-07-29 13:08:40
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > http://telewizor.tv/film,id,18162,Parking_na_zawo%C5
    %82anie

    W Japonii chyba się jeździ po innej stronie...

  • 4. Data: 2010-07-29 23:08:23
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > W Japonii chyba się jeździ po innej stronie...

    Dla mnie wszystkie zółte to japońce,tak jak wszyscy mieszkańcy byłego związku
    sowiedzkiego to ruskie.
    pozdro.jack
    ps.ze nie wspomnę o czechosłowakach.

  • 5. Data: 2010-07-30 00:12:04
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Dla mnie wszystkie zółte to japońce,tak jak wszyscy mieszkańcy byłego związku
    > sowiedzkiego to ruskie.
    > pozdro.jack
    > ps.ze nie wspomnę o czechosłowakach.

    A gdyby nie liczna emigracja Polska dla 99% zachodu dalej lezalaby w
    Azji a dla 1% w Afryce.

    --
    Pozdr

  • 6. Data: 2010-07-30 07:54:39
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 09:47:38 +0200, jack na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Ciekawe co na to powiedziała by straż:
    > http://telewizor.tv/film,id,18162,Parking_na_zawo%C5
    %82anie
    > pozdro.jack

    W USA coraz popularniejsze są imitacje hydrantu. W NYC znalezienie miejsca
    do zaparkowania blisko domu, to nieraz droga przez mękę. W związku z tym,
    jak już ktoś sobie takie miejsce znajdzie, to po to aby przypadkowy turysta
    mu tegoż miejsca nie zajął w czasie gdy on jedzie po kawę do sklepu na
    rogu, stawia tą imitację i tyle. A jak wiadomo "na pompie" stawać nie można
    ;). W ogóle - boom na wszelkiego rodzaju seat saver'y przybiera na sile -
    róznego rodzaju imitacje rozlanej kawy, lodów, itp. mają powodzenie.

    "Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się
    pomyliłem. Oscar Wilde"

  • 7. Data: 2010-07-31 13:19:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jack pisze:

    > Dla mnie wszystkie zółte to japońce,tak jak wszyscy mieszkańcy byłego związku
    > sowiedzkiego to ruskie.
    > pozdro.jack
    > ps.ze nie wspomnę o czechosłowakach.

    Po jesteś małym, ciemnym polaczkiem.

    Prawdziwy Polak jest w stanie uszanować tożsamość innych nacji, bo jego
    też by drażniło, jakby ktoś go z Rosjaninem mylił.