  • 1. Data: 2009-01-24 16:19:43
    Temat: jaka firma robi najbardziej bezawaryjne LCD ? (do pracowni komputerowej)
    Od: Marek <n...@n...spam>

    czyli nie interesuje mnie wielkość plamki, kontrast, jasność, czas
    reakcji itp, ponieważ te parametry już są i tak wyśrubowane

    zależy mi natomiast na bezawaryjności, czyli martwych pikselach,
    wrażliwości na dotyk (macanie matrycy przy np. pokazywaniu komuś
    palcem itp.) - monitorki te mają być do pracowni komputerowej - więc
    to jest krytyczna sprawa bo ludzie będą macać niezależnie od tego jak
    by tego zabraniać (paluchami i długopisami), a niektórzy specjalnie
    (lub z nudów) po to aby zobaczyć ten efekt odbarwiających się pikseli

    przykładowe firmy:

    Acer, Actina, AG Neovo, Amoi, AOC, Apple, Asus, Belinea, BenQ, Cibox,
    CTX, Daewoo, Daytek, Dell, Eizo, Formac, Fujitsu-Siemens, Gateway,
    GNR, Hanns.G, Hannspree, Hivision, HP, Hyundai, IBM Lenovo, IISonic,
    iiYama, Imax, Lacie, Lenovo, LG, Mag, Mirai, Miro, Nec, Neovo,
    Optimus, Packard Bell, Philips, Prestigio, Proview, Samsung, Sanyo,
    Sharp, Sony, Toshiba, Videoseven, ViewSonic, Xerox

  • 2. Data: 2009-01-24 17:26:40
    Od: "M" <...@d...ru>

> [...]
    > by tego zabraniać (paluchami i długopisami), a niektórzy specjalnie
    > (lub z nudów) po to aby zobaczyć ten efekt odbarwiających się pikseli

    ASUS LS201
    http://pl.youtube.com/watch?v=T4acfuraO4E

    lub podobne np xeroxy

    M<

  • 3. Data: 2009-01-24 19:46:03
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    M ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

    > ASUS LS201
    > http://pl.youtube.com/watch?v=T4acfuraO4E

    Miazga :)

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2009-01-25 14:06:31
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 25 Jan 2009 12:32:34 +0100, Przemek napisał(a):

    > Ja akurat mialem stycznosc z xeroxem - mechanicznie ok , warstwa
    > przeciwodblaskowa
    > na szybie, uszczelnienia na brzegach miedzy szyba a matryca aby nie dostal
    > sie kurz ale niestety elektronika w
    > rodzaju najtanszego "made in china" i psuje sie zaraz po skonczeniu
    > gwarancji , w monitorach asusa jest tak samo ,
    > design ok a ektronika poslednia - no ale jak dostanie 3 lata gwarancji to
    > mozna zaryzykowac

    To może Eizo + Panel Protector:
    http://www.eizo.com/products/accessories/lcd/protect
    ors/index.asp

    --
    GLaF

  • 5. Data: 2009-01-25 15:41:42
    Od: Marek <n...@n...spam>

    On Sun, 25 Jan 2009 15:06:31 +0100, GLaF
    <g...@n...takiego.numeru.pl> wrote:

    >To może Eizo + Panel Protector:
    >http://www.eizo.com/products/accessories/lcd/protec
    tors/index.asp

    to też jest sposób ale bardziej ważna tu jest zdaje mi się odporność
    samych pixeli na przepalanie się, bo w jednych monitorach padają jak
    muchy a w innych nie...

    ciekawe czy w sieci jest jakieś porównanie awaryjności różnych
    sprzętów

  • 6. Data: 2009-01-25 16:15:09

> [...]
    > muchy a w innych nie...
    >
    > ciekawe czy w sieci jest jakieś porównanie awaryjności różnych

    pierwsze słyszę żeby w jakimś monitorze piksle padały jak muchy

    i dlaczego w pracowni komputerowej (praca z tekstem?) są az tak ważne
    idealne piksle?

    M<