  • 1. Data: 2009-01-24 14:30:22
    Temat: BlueTooth - soft Blue Soleil 1.6
    Od: a...@p...pl

    zostal kupiony adapte BT do PC na USB i jest soft Blue Soleil 1.6 -
    ale nie ma tam polskiej wersji. Skad moge sciagnac polska wersje tego
    softu. W internecie sa, ale tylko Trialowe.

    Co z tym fantem zrobic?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-01-24 18:18:38
    Temat: Re: BlueTooth - soft Blue Soleil 1.6
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    www.ang.pl ;)

  • 3. Data: 2009-01-25 23:17:03
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Kupić polską wersję ?

  • 4. Data: 2009-02-04 00:38:44
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 24 Jan 2009 19:18:38 +0100, Jacek <a...@m...pl> wrote:

    >www.ang.pl ;)

    baaaaaaaaaaaaaardzo konstruktywne. To nie dla mnie, tylko dla starszej
    pani.

    --
    ThinkXtra