  • 1. Data: 2009-01-24 11:28:58
    Temat: monitor się wygasza w DVI
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    Witam,

    nabyłem drogą kupna monitor Iiyama 2607 (26''). W trybie cyfrowym
    (DVI) w max rozdzielczości (1920x1200) gaśnie na ok sek. po czym
    włącza ponownie. Dzieję się tak w momencie większego obciążenia np.
    przy włączaniu filmu, szybki przesuwaniu okienka z firefoxem. W trybie
    analogowym nie ma takich objawów. Podejrzewam, że moja karta graficzna
    nie wyrabia (ATI Radeon 9250, AGP, 128 MB), bo przed zakupem
    testowałem monitor w sklepie i nie miał takich objawów.

    Miał ktoś z Was podobne objawy przy pracy w trybie cyfrowym w wysokiej
    rozdzielczości przy użyciu starszej karty graficznej ? Pomogła wymiana
    na nowszą kartę ? Jaką ?

    Pozdrawiam

    Mariusz

  • 2. Data: 2009-01-24 20:28:30
    Temat: Re: monitor się wygasza w DVI
    Od: Jarek <j...@g...com>

    Mariusz Tasarz pisze:
> [...]
    >
    > Miał ktoś z Was podobne objawy przy pracy w trybie cyfrowym w wysokiej
    > rozdzielczości przy użyciu starszej karty graficznej ? Pomogła wymiana

    Miałem podobnie na karcie GF5700. Monitor Belinea. Na analogowym wyjściu
    było OK, jak podłączyłem na DVI to czsem gasł mi kilka razy dzienne, a
    czasem przez kilka dni było OK. Tylko czasem działo sie tak mimo, że
    komp nie był specjalnie obciążony. Po modernizacji kompa i zmianie
    grafiki jest jak na razie ( ok 4 m-ce) OK.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 3. Data: 2009-01-24 20:29:30
    Od: Jarek <j...@g...com>

  • 4. Data: 2009-01-24 20:30:40
    Od: Jarek <j...@g...com>

  • 5. Data: 2009-01-24 20:33:05
    Od: Jarek <j...@g...com>

  • 6. Data: 2009-01-24 20:35:37
    Od: Jarek <j...@g...com>

  • 7. Data: 2009-01-24 20:35:50
    Od: Jarek <j...@g...com>

  • 8. Data: 2009-01-24 23:57:54
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Jarek pisze:

> [...]
    > komp nie był specjalnie obciążony. Po modernizacji kompa i zmianie
    > grafiki jest jak na razie ( ok 4 m-ce) OK.
    U mnie tak samo się objawia zastosowanie marnego kabla dvi, lub
    podłączenie dvi przez dvi-kvm chińsko-marny. W dvi-d sygnały cyfrowe
    "albo działają albo nie" - jak są słabe to działają dobrze... albo
    zupełnie znika obraz lub migocze lub paski latają.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 9. Data: 2009-01-25 08:46:40
    Od: Jarek <j...@g...com>

> [...]
    > "albo działają albo nie" - jak są słabe to działają dobrze... albo
    > zupełnie znika obraz lub migocze lub paski latają.

    Próbowałem 2 różne kable. Teraz działa na tym samym co wtedy były
    problemy, a wszystko jest OK. Może to kwestia jakości gniazda na karcie
    graficznej,

    Jarek

  • 10. Data: 2009-01-25 20:07:43
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    On 25 Sty, 09:46, Jarek <j...@g...com> wrote:

    > Próbowałem 2 różne kable. Teraz działa na tym samym co wtedy były
    > problemy, a wszystko jest OK. Może to kwestia jakości gniazda na karcie
    > graficznej,
    >
    > Jarek

    a na jaką kartę wymieniłeś ? też na AGP ?

    Pozdrawiam

    Mariusz