  • 1. Data: 2009-01-24 11:13:24
    Temat: cmos cheksum bad
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Płyta ECS RC410L/800-M robiłem aktualizacje biosu i zakończyło sie
    powodzeniem ale po restarcie pojawia sie komunikat CMOS Cheksum Bad Press F1
    to setup i tak w koło. Robiłem reset biosu, ustawienia deafultowe i nic.
    Startuje ale sie zatrzymuje. Co moge teraz zrobic?
    baterie sprawdzałem i ma 3,12 V wiec ok
    a reset zworka też robiłem

  • 2. Data: 2009-01-24 11:54:10
    Temat: Re: cmos cheksum bad
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    znalazłem bład
    wgrałem bios nie tej wersji
    sa dwa w zaleznosci od posidanej karty sieciowej-chipu
    i chyba to jest błąd
    teraz tylko programator mnie uleczy :(

  • 3. Data: 2009-01-24 12:46:44
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Rafał wrote:
    > znalazłem bład
    > wgrałem bios nie tej wersji
    > sa dwa w zaleznosci od posidanej karty sieciowej-chipu
    > i chyba to jest błąd
    > teraz tylko programator mnie uleczy :(

    Jak ładnie startuje i żyje, to spokojnie to uratujesz...
    Musisz zdobyć relikt przeszłości (stacja dysków), spreparować
    dyskietkę, która będzie miała najnowszy BIOS i automatycznie wgra.
    Poszukaj w google, jest multum takich opisów, zaglądnij też
    to instrukcji płyty głównej, może będzie.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2009-01-24 12:56:39
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    robiłem to :)
    napisało ze Flash rom not detected
    potem reset i ten sam komunikat

  • 5. Data: 2009-01-24 13:01:51
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Rafał wrote:
    > robiłem to :)
    > napisało ze Flash rom not detected
    > potem reset i ten sam komunikat

    Napisz co tam dałeś na tej dyskietce, ew. jakie
    przełączniki...

  • 6. Data: 2009-01-24 14:06:13
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    dałem tylko plik amiboot.rom