  • 1. Data: 2014-10-18 10:11:38
    Temat: jaka płyta "troche mniejszy mATX" z usb3.0?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Szukam płyty gł. o rozmiarze "trochę mniej niż pełny m-ATX" a
    równocześnie nie ITX. Dokładnie taki rozmiar mają płyty np ASRock
    FM2A78M-DG3+
    http://www.asrock.com/mb/photo/Box/FM2A78M-DG3+%28m%
    29.jpg
    charakterystyczne - płyta kończy się zaraz (od lewej patrząc na tą
    fotkę) przy miejscu na śrubkę. Pełny m-atx miałby tam jeszcze 1cm
    gratów, złączek itp.
    Tutaj mieszczą się 3 sloty pcie/pci (zawsze to lepiej niż maksymalnie
    jeden w itx), a równocześnie jeszcze wejdzie mi do obudowy CoolerMaster
    Elite110

    Może ktoś kojarzy jeszcze jakąś płytę w takim formacie fizycznym?

    W zasadzie mógłbym wziąć takiego asrocka, zintegrowana grafika w APU by
    mi wystarczyła, ale:
    - brak hdmi (a z wyjściem dvi z przejściówką dvi>hdmi - niepewne jest,
    czy będzie audio przez hdmi działało, oraz czy będzie >1920x1200@60hz)
    - brak wyjścia optycznego spdif
    - nie wiem czy warto iść w FM2+, APU jest tak średnio energooszczędny w idle

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 2. Data: 2014-10-18 10:26:17
    Temat: Re: jaka płyta "troche mniejszy mATX" z usb3.0?
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 18/10/2014 09:11, BartekK wrote:

    > nie wiem czy warto iść w FM2+, APU jest tak średnio energooszczędny w idle

    Fakt. Jedyna przewaga FM2 nad najtanszm, zintegrowanym Celeronem jest
    grafika, z ktorej Celeron zostal wykastrowany (tj. niby ja ma ale nie za
    bardzo dziala).

    --
    Pozdr