  • 1. Data: 2009-04-28 13:16:52
    Temat: jaki dysk 2.5 " ata 4200/5400rpm?
    Od: zzzz <c...@c...cc>

    ahoj, w najbliższym czasie zamierzam nabyć ww urządzenie, i chciałbym
    zapytać produktów jakich firm raczej unikać? (o ile takie są) i
    przeciwnie, które będą najlepsze pod względem; *małej awaryjności
    *cichej pracy *małej nagrzewalności. jak narazie miałem styczność z
    dyskami hitachi i samsung i w obu przypadkach byłem zadowolony, dlatego
    też w tej chwili faworytem moim jest hitachi...

    a, i czy duża jest różnica w wydajności pomiędzy 4200 a 5400? (choć to i
    tak drugorzędna kwestia)