  • 31. Data: 2005-06-20 18:53:45
    Temat: Re: jaki jest najwiekszy oprator swiatlowodowy w Polsce?
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl>

    > ...faktem jest ze do mojego miasteczko TelEnergo (obecnie Exatel)
    > dociągnęła włókno duuuużo prędzej od TPSA

    czyli ze co w twoim miasteczku nie ma telefonow od tpsa?
    bo jesli sa to na 99% sa albo z konetera albo z szafy ONU
    a wiec po swiatlowodzie.

  • 32. Data: 2005-06-20 18:58:01
    Od: "Awex" <a...@d...tnijto.pl>

    W artykule news:d9733v$8jv$1@polsl.gliwice.pl,
    niejaki(a): Marcin Kuczera z adresu <m...@p...rybnik.pl>
    napisał(a):

    > nie w całości tylko w jakiś 99% ;-)
    > troche mają w gołej ziemi a trochę w rurach tpsa

    chodzilo mi o to ze tej wiszacej najwiecej widac - i jakos napisalem ze
    calosc :]

    --
    * L.G.
    * ASK Drama

  • 33. Data: 2005-06-21 07:43:18
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > czyli ze co w twoim miasteczku nie ma telefonow od tpsa?
    > bo jesli sa to na 99% sa albo z konetera albo z szafy ONU
    > a wiec po swiatlowodzie.

    chyba napisał ze prędzej niż TPSA, co może oznaczać ze tpsa dociągneła tylko
    ze później.
    A pozatem ONU (RSU/RSS czy jak kto woli) może być zasilane po linii HDSL.

    Marcin

  • 34. Data: 2005-06-21 10:48:30
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 20 Jun 2005 16:04:59 +0200, użyszkodnik "Maciej Przybo?"
    <m...@i...com> napisał:

    > Crowley dzierzawi kanaly od Energisu, a Energis dzierzawi ciemne wlokna od
    > TKT czego TKT teraz bardzo zaluje :))

    skoro sami nie potrafią stworzyć sensownej sieci sprzedaży to czego tu
    żałować ???

    mentalność psa ogrodnika czy jak ???

    --
    futszaK
    telefon stacjonarny - to taki skype bez komputera

  • 35. Data: 2005-06-21 10:53:32
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    ... W dole szumi rzeka, w górze fruwa ptak
    A tfuuu sobie idzie i śpiewa sobie tak:

    > Brakuje NASKu (i innych MANow) oraz Crowleya.

    Jeśli MANy, to raczej Pioniera, nie NASKu (NASK poza WarMANem nie ma chyba
    własnych światłowodów):

    http://www.pionier.gov.pl/siec/infrastruktura.htm

    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>

  • 36. Data: 2005-06-21 18:16:56
    Od: "Zbino" <z...@p...onet.pl>

    > Odpowiedz jest prosta TP S.A. Następny jest Exatel, potem TKTelekom, dalej
    > Netia,Energis, GTS, ATMAN

    Tu akurat mapka TkTelekom
    http://tktelekom.pl/swiatlowody.html
    http://tktelekom.pl/siecikablowe.html
    Zby

  • 37. Data: 2005-06-23 14:08:56
    Od: "tfuuu" <t...@e...pl>

    hehe :)) ma! i to całkiem duzą :)

    http://www.nask.pl/run/n/WAN

    Zaznaczone na mapce węzły nie należą do Pioniera - są własnością NASK.

    --
    Pozdrawiam,
    tfuuu...

  • 38. Data: 2005-06-23 14:11:04
    Od: "tfuuu" <t...@e...pl>

    Panu również polecam mapkę sieci NASK: http://www.nask.pl/run/n/WAN
    --
    Pozdrawiam,
    tfuuu...

  • 39. Data: 2005-06-23 14:16:27
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Grzegorz Staniak <g...@w...pl> wrote:
    > ... W dole szumi rzeka, w górze fruwa ptak
    > A tfuuu sobie idzie i śpiewa sobie tak:

    > Jeśli MANy, to raczej Pioniera, nie NASKu (NASK poza WarMANem nie ma chyba
    > własnych światłowodów):
    Hm... Chyba nie pamiętasz po co powstał POL34.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 40. Data: 2005-06-23 14:27:33
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 21 Jun 2005 09:43:18 +0200, użyszkodnik "Marcin Kuczera"
    <m...@p...rybnik.pl> napisał:

    > chyba napisał ze prędzej niż TPSA, co może oznaczać ze tpsa dociągneła tylko
    > ze później.
    > A pozatem ONU (RSU/RSS czy jak kto woli) może być zasilane po linii HDSL.

    nie pij tak do muodego, najwyraźniej nie ma świadomości istnienia
    czegoś takiego jak analogowa sieć telefoniczna...