  • 1. Data: 2009-04-30 16:47:36
    Temat: jaki telefon do 50 zł
    Od: "halo" <x...@g...com>

    Witam miłych grupowiczów,

    chciałbym kupić na Allegro jakis używany telefon dla starszej osoby, gorzej
    widzącej więc z większymi i wyraźnymi przyciskami i czytelnym wyświetlaczem,
    nie zbyt skomplikowany w obsłudze, z kolorowym wyświetlaczem, w cenie ok. 50
    zł.
    Co byście polecili?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-30 22:04:04
    Temat: Re: jaki telefon do 50 zł
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    halo pisze:
> [...]
    > nie zbyt skomplikowany w obsłudze, z kolorowym wyświetlaczem, w cenie ok. 50

    Nie polecam motoroli f3, bo to badziew jakich malo.

    Szukaj jakies starej nokii w dobrym stanie. Latwa w obsludze i czytelny
    ekran.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 3. Data: 2009-05-01 13:03:56
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gtd78g$t7v$1@news.onet.pl>,
    perszing <m...@w...pl.pl> wrote:

    > Nie polecam motoroli f3, bo to badziew jakich malo.

    Dlaczego?
    Wlasnie w kategorii 'telefon dla starszych' jest b. chwalona.

    TA

  • 4. Data: 2009-05-01 16:54:23
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik "perszing" <m...@w...pl.pl> napisał w wiadomości

    > Nie polecam motoroli f3, bo to badziew jakich malo.
    >
    > Szukaj jakies starej nokii w dobrym stanie. Latwa w obsludze i czytelny
    > ekran.

    Nokia 3510i najwyżej troszkę dołóż, ale to jest idealny telefon dla osoby
    starszej. Bardzo glosne dzwonki i wielka i bardzo kontrastowa czcionka. Nie
    kupuj N3510 (bez "i"), tu wyświetlacz jest mono i nie jest tak wyraźny.

  • 5. Data: 2009-05-01 17:42:22
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    halo napisał(a)
> [...]
    > gorzej widzącej więc z większymi i wyraźnymi przyciskami i czytelnym
    > wyświetlaczem, nie zbyt skomplikowany w obsłudze, z kolorowym

    Ja swojej ponad 80-letniej mamie kupiłem Nokię 6103.
    Po kilku innych aparatach telefonicznych, ten wreszcie przypasował.
    Odbieranie i kończenie rozmowy odpowiednio otwarciem i zamknięciem klapki.
    Nawet smsy sama juz odczytuje, wcześniej nie do zrobienia. ;)

    --
    Akarm
    Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

  • 6. Data: 2009-05-01 18:03:14
    Od: BearBag <c...@g...com>

    nokia 6020, w tej cenie bezkonkurencyjna, duze klawisze, duze cyfry na
    wyswietlaczu.