  • 11. Data: 2009-04-04 18:26:56
    Temat: Re: jaki to prefiks
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    SDD pisze:

    > Ja zawsze tak podaje.
    > Przeciez jak dzwonisz ze stacjonarnego to tylko z zerem na poczatku.

    Ale to zero to już rzecz charakterystyczna dla telefonii stacjonarnej. Z
    tego ci wiedzę, to dla mnie i moich znajomych najbardziej naturalny i
    powszechny sposób używania telefonu to sposób korzystania z komórki.
    Dlatego numer w takiej formie jest punktem wyjścia - to zero to rzecz o
    której się pamięta dzwoniąc ze stacjonarnego, ale nie coś co uznałoby
    się za element samego numeru. ;)

    W ten sposób podaję numery komórkowe chyba tylko starszym członkom
    rodziny, którzy z komórką nie mają nic wspólnego.

  • 12. Data: 2009-04-04 23:07:55
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik SDD napisał:
    > Użytkownik "Atlantis" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja zawsze tak podaje.
    > Przeciez jak dzwonisz ze stacjonarnego to tylko z zerem na poczatku.
    Do czasu :-)

    Przemek

  • 13. Data: 2009-04-04 23:12:27
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Sempiterna napisał:

    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Vide Sferia... :P :P :)))
    > (co jestem w stanie wykazać) :))

    Hehe, po prostu "stacjonarność" Sferii sprowadza się do stacjonarnych
    prefiksów i niskiego MTR zwanego dla niepoznaki FTR :-)

    Przemek

  • 14. Data: 2009-04-05 09:58:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:gr8p8c$3t7

    > Do czasu :-)

    Ale jednak.
    Zreszta niektorzy operatorzy juz pozwalaja tak i tak - np. Tlenofon.

    Pozdraiaam
    SDD

  • 15. Data: 2009-04-05 10:01:47
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:gr8p8c$3t7$1@inews.gazeta.pl...

    > Do czasu :-)

    Zreszta i komorkowi przewaznie pozwalaja wybierac i z zerem i bez zera.
    Tylko Era jest ortodoksyjna i zawsze blokowala z zerem - a w Erze
    domowej/firmowej przeciwnie - blokuje bez zera (za wyjatkiem BOA 602900
    ktore mozna wybierac tak i tak).

    Pozdrawiam
    SDD