  • 11. Data: 2010-04-27 15:30:46
    Temat: Re: jakie auto: radosc z jazdy priorytetem
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Bartek wrote:

    > zadzwonił do mnie znajomy.
    >
    > zadał mi proste pytanie;)
    > jakie auto, z duszą sportową, można kupić w cenie do 15 000 zł?
    >
    > chodzi o to, by był fan.
    >
    > auto do uzytku sporadycznego, po miescie, nie dlugie trasy po
    > kilkanascie km, jako drugie / trzecie auto w rodzinie.
    >
    > nie musi być scigant [5 s do setki], ale ma mieć to coś!:)
    >
    > moja pierwsza myśl:
    > mx-5
    >
    > co jeszcze w podobnym stylu?

    Z tanioch - honda CRX. Małe, lekkie, twarde, tanie - ot, taki ścigacz
    na asfalt.

    Ale trudno dostać w dobrym stanie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2010-04-27 15:56:06
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Bartek pisze:
> [...]
    > km,
    > jako drugie / trzecie auto w rodzinie.
    >
    > nie musi być scigant [5 s do setki], ale ma mieć to coś!:)
    >
    > moja pierwsza myśl:
    > mx-5
    >
    > co jeszcze w podobnym stylu?
    > acha, istotna uwaga- mogą to być wynalazki, może to też być auto stare -
    > lata 80 naprzykład. kolega lubi, i potrafi przy aucie coś zrobić.
    > może to być naprzykład auto za 2-3-4 tysiące, do jakiegoś grzebnięcia. może
    > to być alfa, lancia, oraz inne, uważane często za "wynalazki" :)

    Porsche 944 - wiem, miałem... super autko. Nawet takie rocznikowo z 1985
    wygląda i jeździ super jeśli jest zadbane. No i ten dzwięk silnika... A
    gdyby trafiło się w wersji turbo to już zupełny odjazd. No i nie traci
    na wartości. Ja swoje sprzedałem za 14500 zł, teraz jak przeglądam to
    cena jest taka sama.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 13. Data: 2010-04-27 16:53:29
    Od: amos <g...@g...com>

    On 27 Kwi, 14:13, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > Jeśli jesteś wystarczająco dojrzały (nie mylić z pełnoletniością) - kup
    > sobie motocykl. Za 15 tys kupisz maszynę, ciuchy, kask, zrobisz prawko i
    > jeszcze na paliwo Ci zostanie.

    Za 15 to moze uzywany skuter 400 ccm + wymienione dodatki.

    > Odkąd mam motocykl - jazda samochodem ma już tylko walory użytkowe.

    W to nie waptie ;)

    --
    amos

  • 14. Data: 2010-04-27 17:49:18
    Od: Bet <h...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-04-27 14:10, Bartek pisze:
> [...]
    >
    > chodzi o to, by był fan.
    >
    > auto do uzytku sporadycznego, po miescie, nie dlugie trasy po kilkanascie

    Proponuję przemyśleć bmw e-30 swap na 2,8 lub 4,4.
    Da się znaleźć w kraju sensownie zrobione a zarazem wyglądające jak
    samochód a nie statek kosmiczny.
    Prowadzenie, osiągi, dźwięk silnika - wszystko super. Dostępność części
    - czy eksploatacyjnych, czy innych - bezproblemowa.

    --
    Bet

  • 15. Data: 2010-04-27 18:02:58
    Od: "bosskg" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > może to być naprzykład auto za 2-3-4 tysiące, do jakiegoś grzebnięcia. może to
    > być alfa, lancia, oraz inne, uważane często za "wynalazki" :)

    VV Corrado 2.9 VR6

    Krzysiek

  • 16. Data: 2010-04-27 19:08:32
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 27-04-2010 14:10, Bartek pisze:

    > co wy na takie dictum?
    Xsara 2,0 VTS 163 KM lub taniej Escort RS2000 150KM.

    --
    M.

  • 17. Data: 2010-04-27 19:39:43
    Od: MaćkuPićku <s...@o...pl>

> [...]
    > może to być naprzykład auto za 2-3-4 tysiące, do jakiegoś grzebnięcia. może
    > to być alfa, lancia, oraz inne, uważane często za "wynalazki" :)

    Honda CRX del sol - VTI

    --
    Maciek "Sołtys"
    Kraków

  • 18. Data: 2010-04-27 21:38:46
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    Bartek pisze:
    > zadzwonił do mnie znajomy.
    >
    > zadał mi proste pytanie;)
    > jakie auto, z duszą sportową, można kupić w cenie do 15 000 zł?

    Za tą kasę da się znaleźć podróbkę Lotusa Super Seven. Fan maksymalny
    przy rozsądnych wydatkach na utrzymanie.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 19. Data: 2010-04-27 21:51:23
    Od: JackF <f...@o...pl>

    Lewis pisze:
    > Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrn.pl.htdljn.emd.usenet@piko.homelinux.net...
    >
    > Dokładnie, miałem 2 motocykle teraz sprzedaje ostatni i chce kupić auto,
    > duże, ciężkie, wygodne z dużym silnikiem pochłaniającym 20lwahy/100km :P
    > C5 A6/S6 3.0 albo 4.2 :)

    C5 V6. Miodne auto. Na co dzień - wygodna kanapa. Cholernie
    wygodna, jak na cytrynę przystało. Ale jak cię ktoś
    podkurwi, to mało co daje radę. I jeszcze taki magiczny
    przycisk 'sport' coby się auto mniej przegibywało na zakrętach.
    Niestety, 20 l nie chce wciągnąć. 17l. w tragicznych
    korkach zimą, to jedyne co mi się udało wycisną.

    --
    Jack

  • 20. Data: 2010-04-27 23:31:48
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Bartek pisze:
    > zadzwonił do mnie znajomy.
    >
    > zadał mi proste pytanie;)
    > jakie auto, z duszą sportową, można kupić w cenie do 15 000 zł?
    >
    > chodzi o to, by był fan.

    Fbody lub Ford Mustang.

    pozdrawiam
    mario