  • 11. Data: 2010-08-18 11:29:17
    Temat: Re: jakie zimówki polecacie w tym roku ?
    Od: " e^x/dx" <d...@W...gazeta.pl>

    > Znowu sie zaczynają żniwa dla marketingowców. Bez opon zimowych ani rusz,
    > mimo że 90% czasu jeździ się po mieście, pewnie inni marketingowcy
    wcisnęli
    > Ci kit, że trzeba olej zmieniać w samochodzie, albo że komórka którą masz
    od
    > 3 lat jest stara i musisz kupić nową.

    Polecam całoroczne (np. GY 4Seasons),
    ale nie zmieszczą się w zakładanym budżecie.

    Pozdrawiam,
    e^x/dx

  • 12. Data: 2010-08-18 11:40:49
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 17 Sie, 21:29, "mgr inż." <n...@m...com> wrote:

    > Dorzuce jeszcze do pytania:
    > Gislaved Euro Frost

    Znam, dobre skandynawskie opony, u nas słabo znane.
    Jeździłem również na letnich tej firmy - również mogę polecić.

  • 13. Data: 2010-08-18 17:02:36
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Chlorek potasu wrote:

    > Bez opon zimowych ani
    > rusz, mimo że 90% czasu jeździ się po mieście

    A ja mogę, skoro czasowo to nie wiem, bo nie liczę, ale kilometrowo to
    więcej jestem w trasie niż w mieście?

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2010-08-18 17:55:21
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Paweł" <p...@u...to> wrote in message
    > UG mają podobno tąka wadę, że ze wzrostem zużycia
    > parametry lecą, ja dlatego kupiłem LM25

    To sa inne opony, ktore zuzyte trzymaja jak nowe albo lepiej?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2010-08-18 21:50:24
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 18 Sie, 17:55, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    > To sa inne opony, ktore zuzyte trzymaja jak nowe albo lepiej?

    Niby (marketingowo) są ale to nie zimówki :)

  • 16. Data: 2010-08-19 09:18:45
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-18 02:03, Chlorek potasu pisze:

    > Znowu sie zaczynają żniwa dla marketingowców. Bez opon zimowych ani rusz, mimo że
    90% czasu jeździ się po mieście,

    Zlituj się waćpan, dopiero sierpień! Takie teksty to regularna
    rozrywka na grupie, ale dopiero od października, listopada...
    Teraz flejmu z tego nie będzie...