  • 61. Data: 2010-06-29 13:23:32
    Temat: Re: jakis pomysl na parkowanie
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    krzysiek82 wrote:

    > chyba w europie wschodniej ;d

    Coś ci się wydaje
    Właśnie we wschodniej (Polska też się zalicza) jest często chory kult
    "mechanicznego wierzchowca". Nie dziwne -- koczownicy ze stepów zawsze
    wierzchowce cenili ;)

    >i u jakiś flejtuchów t.j włochy.

    I we Francji i w paru innych krajach...

    pzdr
    \SK

  • 62. Data: 2010-06-29 13:35:00
    Temat: Re: jakis pomysl na parkowanie -> stały sąsiad
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    krzysiek82 wrote:

    > mój ojciec miał podobną sytuację, facet się stawiał, już chciał się bić,
    > całe szczęście następnego dnia zdechł na zawał serca, jedno ścierwo
    > rysujące auta na osiedlu mniej. W twoim przypadku sprzedawania szpadla
    > raczej nie wchodzi w grę, pamiętaj niepotrzebna agresja zawsze wraca.
    > Nigdy jako pierwszy nie należy podnosić ręki. Zresztą zajebiesz śmiecia
    > będziesz odpowiadał za człowieka. Wzywaj policję zgłoś uszkodzenie
    > mienia muszą przyjechać. Zrobią notatkę sprawa zakończy się w sądzie, to
    > wszystko oczywiście potrwa ale śmieć będzie miał nauczkę.

    Sieg Heil? Niednawiść do ludzi i kult głupich przedmiotów na szczęście
    daje się leczyć...

    \SK

  • 63. Data: 2010-06-29 13:50:00
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    BaX wrote:

    > Ten co przepycha obce auto jak to niektórzy proponują,

    W (bogatszej od nas) części świata to normalne. Słowo "bumper" pochodzi
    od "bump" czyli odbijać :)

    > ten co wali drzwiami
    > w to obok widząc że tam stoi?

    Czasem muszą jakoś wejść/wyjść.

    \SK

  • 64. Data: 2010-06-29 13:52:57
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości
    > Sieg Heil? Niednawiść do ludzi i kult głupich przedmiotów na szczęście
    > daje się leczyć...

    Hmm. Czyli własność prywatna jest dla Ciebie niczym? Fakt, że rozwiązania
    dosyć brutalne są proponowane ale bez przesady. O swoje trzeba walczyć.
    Odpuścisz ryskę na drzwiach, później wgniecenie, szybę, spalony samochód
    itd. Kiedy w takim razie można reagować?
    Jak zawsze powtarzam. Dla mnie własność prywatna to świętość. I nieważne czy
    to ryska na drzwiach czy zapierdzielenie samochodu.

  • 65. Data: 2010-06-29 13:57:04
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    BaX wrote:

    > Albo nie rozumiesz albo bagatelizujesz sprawe świadomie. Nie chodziło o
    > trzymanie kartek walentynkowych ze znaczkami tylko wysłanie ich naklejając
    > jako znaczki pocztowe okazy numizmatyczne.

    Ale jak jesteś kolekcjonerem znaczków to nie trzymasz ich z zabawkami
    dziecka, prawda?

    ? A poobijany samochód nawet
    > wyklepany i pomalowany nigdy nie będzie taki sam, dokładnie jak te znaczki
    > po odklejeniu z tych feralnych kartek zapewne będą miały pomijalną wartość
    > kolekcjonerska.

    Jeśli kolekcjonujesz samochody to chyba nie trzymasz ich na blokowisku
    pod chmurką, zaparkowane "na wcisk", gdzie gówniarz w ubranku w paski
    przejedzie sobie gwoździem po karoserii, ptaki obrobią czasem gałąź
    uschnięta spadnie a parkujący obok będzie musaił swoje drzwi przyłożyć
    żeby w ogóle wejść/wyjść ze swojego samochodu

    \SK

  • 66. Data: 2010-06-29 14:04:23
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Sebastian Kaliszewski pisze:
    > Sieg Heil? Niednawiść do ludzi i kult głupich przedmiotów na szczęście
    > daje się leczyć...
    >
    > \SK

    nienawiść do głupich ludzi i kult fajnych samochodów to super sprawa,
    polecam :) lepsze niż zbieranie znaczków.

    --
    krzysiek82

  • 67. Data: 2010-06-29 14:05:22
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    SET pisze:
> [...]
    > Jak zawsze powtarzam. Dla mnie własność prywatna to świętość. I nieważne czy
    > to ryska na drzwiach czy zapierdzielenie samochodu.

    Ty to wiesz, ja to wiem, ale widać większość tego nie rozumie, dlatego
    co chwile jakieś nowe rysy się pojawiają na autach. Niska kultura
    techniczna i brak kultury osobistej to właśnie efekty.

    --
    krzysiek82

  • 68. Data: 2010-06-29 16:04:17
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > nienawiść do głupich ludzi i kult fajnych samochodów to super sprawa,
    > polecam :) lepsze niż zbieranie znaczków.

    Wojny dawno nie było
    Trza by się zacząć zabijać
    Od dzisiaj każdy codziennie zabija jednego ludzia.
    Powód ? Każdy jednakowo dobry.
    Za jaki czas zostaną sami "porzondni" ?

  • 69. Data: 2010-06-30 10:04:02
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > W (bogatszej od nas) części świata to normalne. Słowo "bumper" pochodzi od
    > "bump" czyli odbijać :)

    Kiedyś zderzak był zderzkiem, dziś jest często elementem osłaniającym 3/4
    przodu samochodu w dodatku kryjącym często skomplikowane systemy od
    parktronica, przes spryskiwacze po kamery parkowania. Taka przycierka z
    pozoru banalna może kosztować więcej jak strup który jej dokonał.

    > Czasem muszą jakoś wejść/wyjść.

    W sytuacji kiedy on staje tak, że ma problem z wyjściem?

  • 70. Data: 2010-06-30 10:18:58
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale jak jesteś kolekcjonerem znaczków to nie trzymasz ich z zabawkami
    > dziecka, prawda?

    No pewnie, dzieci mają taką magiczną zdolność, że im bardziej coś przed nimi
    pilnujesz tym mają większą ochotę dowiedzieć się co i dlaczego.

> [...]
    > uschnięta spadnie a parkujący obok będzie musaił swoje drzwi przyłożyć
    > żeby w ogóle wejść/wyjść ze swojego samochodu

    Parkujących obok sobie nie wybierasz szczególnie jak przyjadą po Tobie. Ja
    parkując gdziekolwiek wybieram miejsce tak żeby było go dość do wysiadania,
    wole przejść sie 50m niż parkować pod drzwiami. Ale oczywiście są tacy co
    mają to serdecznie w dupie bo nawet na pustym parkingu potrafią stanąc obok,
    w dodatku tak że trzeba się wślizgiwać do auta. Dlaczego? Bo są debilami?