  • 11. Data: 2009-11-24 19:26:22
    Temat: Re: jeszcze o supporcie w netii
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    Wojciech Puchar pisze:

    > Weź TASK nawet jeśli byłby droższy. Lepszego operatora w trójmieście nie ma,
    > jeśli nie w polsce. Wiem bo używam.
    To faktycznie masz pojęcie :) polecając TASK , ale coż :) , Netia jaka
    jest tka jest , dużo zależy od opiekuna , no i raczej na sprzęcie nie
    oszczędzają . A jak widać jak sie wywalczy dobre SLA to działają
    sprawnie . Jeśli chodzi zaś o ceny , to co się dziwić Gdyby Netia miała
    tyle unijnej kasy też by była w cenie Tasku :)

  • 12. Data: 2009-11-24 19:47:31
    Od: K <...@...c>

    shefenez pisze:
> [...]
    > sprawnie . Jeśli chodzi zaś o ceny , to co się dziwić Gdyby Netia miała
    > tyle unijnej kasy też by była w cenie Tasku :)

    to niestety prawda, ale mam do lutego ograniczony budzet, wiec 2k pln
    roznicy miesiecznie to pensja jednego pracownika lub dwa zusy ;]
    wiesz na codzien mam stycznosc z taskiem w wersji edu (100Mbit) i zlego
    slowa powiedziec nie moge.

  • 13. Data: 2009-11-24 20:47:09
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    K pisze:

> [...]
    > roznicy miesiecznie to pensja jednego pracownika lub dwa zusy ;]
    > wiesz na codzien mam stycznosc z taskiem w wersji edu (100Mbit) i zlego
    Ja również nie , pod warunkiem że nie masz potrzeby udostępniania treści
    do TP Netu , jeśli w przeciwnym kierunku to pewnie zastrzeżeń mieć się
    nie da , poza polityką "tego lubie lub nie lubię "
    No i nie wiem jak z suportem , nie miałem doświadczeń ,

  • 14. Data: 2009-11-24 21:11:03
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    Może poprostu się z nimi spotkaj i szczerze porozmawiaj , wola rozmawiać
    o przyszłej współpracy , dadzą ci harmonogram w umowie i od lutego
    będzie lepiej , bądź co bądź , inwestują i wielu się przyznaje że
    potrafią być pro/klienccy :)

  • 15. Data: 2009-11-24 22:01:47
    Od: K <...@...c>

    shefenez pisze:

> [...]
    > nie da , poza polityką "tego lubie lub nie lubię "
    > No i nie wiem jak z suportem , nie miałem doświadczeń ,

    nie mam potrzeby udostepniania tresci do tpnetu. chyba ze piszac 'tresc'
    masz na mysli p2p.

  • 16. Data: 2009-11-24 22:08:15
    Od: K <...@...c>

    shefenez pisze:

> [...]
    > o przyszłej współpracy , dadzą ci harmonogram w umowie i od lutego
    > będzie lepiej , bądź co bądź , inwestują i wielu się przyznaje że

    ależ ja bardzo chętnie bym się spotkał i porozmawiał. handlowca mam
    bardzo rzeczowego (pierwszy raz w całej historii współpracy z netią),
    ale sam handlowiec przyznał wprost że nie są w stanie konkurować z
    taskiem właśnie ze względów które poruszyłeś, a jednym z argumentów było
    właśnie wyjście do tpnetu. na moja propozycje sprzedaży łącza z
    atmanowskim parametrem "20% tpnet" dowiedziałem się że w trójmieście
    netia czegoś takiego zaoferować nie może. wracając do tasku, to nie
    słyszałem złych opinii na ich temat, a przygotowanie oferty trwa dwa dni.

  • 17. Data: 2009-11-25 06:45:56
    Od: "Tomasz Kruk (Czarnet)" <f...@g...com>

    On Tue, 24 Nov 2009 20:47:31 +0100, K <...@...c> wrote:

    >to niestety prawda, ale mam do lutego ograniczony budzet, wiec 2k pln
    >roznicy miesiecznie to pensja jednego pracownika lub dwa zusy ;]

    jeszcze żeście się nie przenieśli z ubezpieczeniem do Wilna ?

  • 18. Data: 2009-11-25 06:47:50
    Od: "Tomasz Kruk (Czarnet)" <f...@g...com>

    On Tue, 24 Nov 2009 21:47:09 +0100, shefenez

    >Ja również nie , pod warunkiem że nie masz potrzeby udostępniania treści
    >do TP Netu

    treści czy serwerów gier ?

  • 19. Data: 2009-11-25 07:20:45
    Od: K <...@...c>

    Tomasz Kruk (Czarnet) pisze:

    > jeszcze żeście się nie przenieśli z ubezpieczeniem do Wilna ?

    nie, ale mam pytanie do tych co sie przeniesli: jak chcecie inwestycyjny
    na 500k pln i potrzebujecie zaswiadczenie o niezaleganiu z zusu, to co
    robicie? banki honoruja zaswiadczenie w cyrylicy?

  • 20. Data: 2009-11-25 08:06:19
    Temat: Re: jeszcze o supporcie w netii [OT]
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik K napisał:

    > robicie? banki honoruja zaswiadczenie w cyrylicy?

    Na Litwie nie obowiazuje cyrylica ;)

    pozdr.