  • 1. Data: 2010-01-05 19:23:53
    Temat: Co moglo siasc w monitorze ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Kupilem uzywany monitor, i chyba ktos mi kit wcisnal.
    Monitor to samsung 19 cali z TV.
    Wada: jak wlaczam (pilotem czy przyciskiem) to tylko mruga na chwile diodka,
    ekran robi sie jakby ciemnieszy i nic. I tak kilkanascie razy moge. Potem
    mruga po dwa azy i znowu kilkanascie razy. A potem sie wlacza, strzeli
    jeszcze w glosnikach i chodzi bez problemu. Co moze byc przyczyna ?
    Czy moglo sie cos takiego stac w transporcie ?

    Fantom

  • 2. Data: 2010-01-05 20:47:44
    Temat: Re: Co moglo siasc w monitorze ?
    Od: Konop <k...@g...pl>

> [...]
    > przyczyna ?
    > Czy moglo sie cos takiego stac w transporcie ?

    W związku z kryzysem grupowa wróżka została zwolniona, więc niestety, na
    100% nikt Ci nie powie ;)... jeśli generalnie działa, ale nie zawsze, to
    na 99% jest to coś a'la zimny lut albo wyschnięty kondensator... Jeśli
    winny jest lut, to jak najbardziej usterka mogła się pojawić na skutek
    transportu (nadwyrężone połączenie pękło, przez co teraz nie zawsze
    "styka").
    Pierwsza sprawa - włącz monitor (próbuj do skutku), daj mu chwilę
    popracować (kilka minut), wyłącz i zaraz potem (po 15s) włącz ponownie.
    Powtórz parę razy ten eksperyment i napisz, czy "nagrzany" włącza się od
    razu albo chociaż "szybciej" niż normalnie??
    Ale generalnie chyba nikt nie da sobie głowy uciąć czy usterka była
    wcześniej czy nie... trzeba by zajrzeć do środka, żeby wiedzieć co się
    stało...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 3. Data: 2010-01-05 21:05:59
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Fantom pisze:
> [...]
    > przyczyna ?
    > Czy moglo sie cos takiego stac w transporcie ?

    Gdybyś chciał to próbować naprawić, to możesz dać znać na priv. Nie
    ciekawie to wygląda raczej, skoro się włącza i wyłącza to może być i
    ubity na amen, ale może też jakaś popierdółka typu zimny lut.

  • 4. Data: 2010-01-05 21:22:23
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Gdybyś chciał to próbować naprawić, to możesz dać znać na priv. Nie
    > ciekawie to wygląda raczej, skoro się włącza i wyłącza to może być i
    > ubity na amen, ale może też jakaś popierdółka typu zimny lut.

    No na amen to chyba nie, skoro się w końcu włączy i działa dalej bez
    zarzutu :)...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 5. Data: 2010-01-06 07:32:01
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > No na amen to chyba nie, skoro się w końcu włączy i działa dalej bez
    > zarzutu :)...

    Ja mam taki TV, działa, ale jak mu się coś odwidzi to strzeli coś, pomaga
    impuls kinetyczny w obudowę albo wyłączenie i włączenie.

    Będę szukał spuchniętych kondensatorów lub innych dziwnych elementów.
    Szkoda, ale za bardzo się nie znam.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 6. Data: 2010-01-06 10:09:48
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    > Ja mam taki TV, działa, ale jak mu się coś odwidzi to strzeli coś,
    > pomaga impuls kinetyczny w obudowę albo wyłączenie i włączenie.

    Hehe Nie impuls kinetyczny tylko "Serwisowa delta Diraca" :)

    Adam

  • 7. Data: 2010-01-07 18:56:16
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > W związku z kryzysem grupowa wróżka została zwolniona, więc niestety, na
    > 100% nikt Ci nie powie ;)... jeśli generalnie działa, ale nie zawsze, to

    No opisuje to co moge jako uzytkownik.

> [...]
    > Powtórz parę razy ten eksperyment i napisz, czy "nagrzany" włącza się od
    > razu albo chociaż "szybciej" niż normalnie??

    Jak juz sie wlaczy, i wylacze go po kilku sekundach to od razu mozna go
    wlaczyc bez problemu. Nie udalo mi sie stwierdzic ile musi stac wylaczony
    aby znowu bylyu problemy z wlaczeniem. Z zasady chce wlaczyc go na drugi
    dzien - wtedy jest zawsze

    Fantom

  • 8. Data: 2010-01-07 19:06:08
    Od: "Radiofan" <r...@r...pl>

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> zabłysnął tak:

    > W związku z kryzysem grupowa wróżka została zwolniona, więc niestety, na
    > 100% nikt Ci nie powie ;)

    Dowcip prosto z serwisu elektroda.pl. Mało śmieszny.

  • 9. Data: 2010-01-08 22:55:13
    Od: Konop <k...@g...pl>

> [...]
    > wlaczyc bez problemu. Nie udalo mi sie stwierdzic ile musi stac
    > wylaczony aby znowu bylyu problemy z wlaczeniem. Z zasady chce wlaczyc

    Czyli ja obstawiam zimny lut - mogło się pojawić na skutek transportu...
    Możesz dać komuś/gdzieś/sobie do przelutowania ;)...

    Pozdrawiam
    Konop