  • 31. Data: 2020-02-25 19:24:28
    Temat: Re: już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mnie dokładnie w podobny sposób - wchodząc prosto przed przedni zderzak a później za
    tylny - zatrzymywał strażnik miejski gdy
    jechałem po chodniku (pod pracą, dzień jak co dzień 5/365) - w czasach, gdy straż
    miejska nie była uprawniona do zatrzymania pojazdu
    w ruchu (i nie było zakazu parkowania na chodniku).
    BTW cholernie im przeszkadzałem w legitymowaniu babć tradycyjnie w tym miejscu od 30
    lat handlujących pietruszką.

  • 32. Data: 2020-02-25 19:42:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Facet stanął na drodze samochodu bo mógł. Nie musiał być logizny albo
    > nielogiczny. Kierująca samochodem w ogóle nie ogarnęła sytuacji i na
    > niego najechała. I teraz jest jak z Szydło, że zamiast kierowcy który
    > nie zachował szczególnej ostrożności odpowiada kierowca, który tylko
    > minimalnie przyczynił się do zdarzenia. Wypaczenie.

    Z tego co pisza to stanał nie dlatego ze mogł ale dlatego zeby celowo
    zatrzymac pojazd.
    wiec nie tłumacz ze mozna sobie rekami machac do woli bo jak trafiłes w
    nos to juz nie mozesz do woli.

    Rowniez z tego co pisza, to kierowczyni na nikogo nie najechała - cofajac
    dotkneła stojacego przechodnia (zapewne po to zeby argumentem siły
    wytłumaczyc mu zeby poszedł w swoja strone)
    Nie mowie ze zrobiła madrze, ale tak to jest ze jak trafi debil na debila
    to trudno szukać mądrych efektów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 33. Data: 2020-02-25 20:42:21
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://www.youtube.com/channel/UCgS7hePul99bDcP7dkm
    NM2A

    Ruscy mieli chamów mamy i my ;-)

  • 34. Data: 2020-02-25 20:44:46
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Niezła patologia ;-)

    https://youtu.be/G4HumWjOyd0

  • 35. Data: 2020-02-25 20:50:14
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 25-02-2020 o 18:41, kk pisze:

> [...]
    > nie zachował szczególnej ostrożności odpowiada kierowca, który tylko
    > minimalnie przyczynił się do zdarzenia. Wypaczenie.

    Wiem co piszę, a czy Ty wiesz co czytasz o tym zdarzeniu?

    Z opisu samego "bohatera" wynika, że kierowca wycofywał samochodem z
    chodnika, a on sam podszedł z tyłu, żeby mu zagrodzić drogę i się
    "podłożyć" pod uderzenie.

    > Ale, że pieszy stojącym piechtochodem potrącił samochód?

    W omawianym przypadku, to jednak pieszy nie stał, a specjalnie obrał
    kurs kolizyjny, żeby doprowadzić do zetknięcia z samochodem.

    > Na stacji metra?????????????????????????????????????????????

    Wyobraź sobie sytuację: jedzie sobie samochód po peronie. Podbiega ktoś
    i staje mu przed maską. Samochód dotyka pieszego. Pieszy krzyczy, że
    wariat próbował go rozjechać.
    Kierowca, nawet jadący w nieodpowiednim miejscu, nie powinien odpowiadać
    za samobójcze zapędy pieszych.

    > To prosta sprawa jest. Gość (potencjalnie słusznie) wysyłał donosy na
    > kierowców, które policja chciała ignorować i żeby się odczepił to
    > skierowała sprawę do sądu. Zawsze tak postępują bo to ścierwo zwykłe jest.

    Ale co to ma wspólnego z architektem stacji metra?

    Sam napisałeś, że gość wysyłał donosy "potencjalnie słusznie", a nie na
    pewno. Nie wiadomo jak na prawdę sytuacja wyglądała.
    A co do donosów i samozwańczych szeryfów, to mój sąsiad dostał karną
    naklejkę na szybę samochodu za postój na własnym miejscu w parkingu
    podziemnym.

    yabba

  • 36. Data: 2020-02-25 21:43:32
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-25 20:50, yabba wrote:

    > Wiem co piszę, a czy Ty wiesz co czytasz o tym zdarzeniu?

    Co brałeś?

    > Z opisu samego "bohatera" wynika, że kierowca wycofywał samochodem z
    > chodnika, a on sam podszedł z tyłu, żeby mu zagrodzić drogę i się
    > "podłożyć" pod uderzenie.

    Nic takiego nie wynika. Dorabiasz ideologię. Kierowca wjechał w pieszego
    bo nie ogarnął sytuacji a nie dlatego, że mu wskoczył pod koła. Z filmu
    to wynika. Widać reakcję tej kobiety.

    > W omawianym przypadku, to jednak pieszy nie stał, a specjalnie obrał
    > kurs kolizyjny, żeby doprowadzić do zetknięcia z samochodem.

    Masz filmik. Widać, że wchodzi i staje. Jeszcze raz, wchodzi bo może,
    taka jest funkcja chodnika. Jak ktoś chce po nim jeździć to przepuszcza
    pieszych.

    > Wyobraź sobie sytuację: jedzie sobie samochód po peronie.

    Nie mogę, to absurdalne.

> [...]
    > za samobójcze zapędy pieszych.

    > Ale co to ma wspólnego z architektem stacji metra?

    Nie omawiamy stacji metra.

    > Sam napisałeś, że gość wysyłał donosy "potencjalnie słusznie", a nie na
    > pewno. Nie wiadomo jak na prawdę sytuacja wyglądała.

    Mogły nie być słuszne. Tak czy siak, chciano go spławić a nie dawał się.

    > A co do donosów i samozwańczych szeryfów, to mój sąsiad dostał karną
    > naklejkę na szybę samochodu za postój na własnym miejscu w parkingu
    > podziemnym.

    Dostał, hehe

  • 37. Data: 2020-02-25 21:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > Niezła patologia ;-)
    >
    > https://youtu.be/G4HumWjOyd0

    W tym filmie rzeczywiscie jest troche patologii i troche smiechu
    jednoczesnie:
    - autka cofajace szybko i niebezpiecznie po chodniku
    - ludzie nie znajacy prawa i wykłucajacy sie o niefilnowanie
    Ale dla mnie taka sama głupotą jest ktos kto w poczuciu obywatelskiego
    obowiązku probuje własnym ciałem zastawiac przejazd, utrudniac przejazd
    etc. nawet osobie łamiącej przepisy.
    Mniej chamstwa, wiecej wyrozumiałosci z obu stron, prosze Pana!
    Tak juz mam ze głupote nazywam głupotą - sorry. Taki klimat ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 38. Data: 2020-02-26 02:04:22
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, February 26, 2020 at 1:22:49 AM UTC+9, yabba wrote:

    fakcie zlewają to cieplejszym czy zimniejszym moczem.

    > Kierowca usuwa ostrożnie i powoli samochód z chodnika, a ten człowiek to
    > utrudnia. Po pierwsze brak logiki w jego działaniu

    Czekał na przyjazd policji, która w jego zamyśle powinna ukarać kierowcę, który
    nielegalnie wjechał na ogrodzony słupkami chodnik. Dlaczego jest to twoim zdaniem
    nielogiczne? Lubisz, jak auta jeżdżą po chodniku? Lubisz, jak cały chodnik jest
    upierdzielony plamami od oleju?

> [...]
    > Według Ciebie operator koparki lub spychacza powinien spokojnie
    > wykonywać swoją pracę, bo przecież tam nikogo według prawa nie powinno być.

    Trochę nietrafione porównanie. Ten człowiek ma prawo przebywać na chodniku; aktywiści
    na cudzej budowie - nie. Skoro według ciebie operator koparki nie powinien rozjeżdżać
    aktywisty, to dlaczego według ciebie rozjeżdżanie przechodniów według ciebie jest w
    porządku?

> [...]
    > pod koła samochodu, to tak.
    > Co do architekta, to nie rozumiem Twojego toku myślenia.

    Na stację metra nie powinno być możliwe wjechanie autem. A przynajmniej nie dla
    każdego barana z ulicy.

  • 39. Data: 2020-02-26 02:07:15
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, February 26, 2020 at 2:59:55 AM UTC+9, Budzik wrote:

    > Zaraz sie okaze ze to był tir z wystającymi widłami z ktorego wyciekał
    > chlor...

    Przejdź się po dowolnym chodniku, na którym wolno parkować. I napisz, czy podobają ci
    się plamy po oleju. Jak podobają, to wylej sobie przed domem parę litrów oleju, dla
    ozdoby.

  • 40. Data: 2020-02-26 06:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@j...org ...

    > Przejdź się po dowolnym chodniku, na którym wolno parkować. I
    > napisz, czy podobają ci się plamy po oleju. Jak podobają, to wylej
    > sobie przed domem parę litrów oleju, dla ozdoby.

    Jest pincet rzeczy ktore przeszkadzaja mi bardziej.
    Nie bede robił z siebie głupka wskakujac pod cofajacy pojazd tylko po to
    zeby pokazac jaki to kierowca zły a jaki ja poprawnie swietojebliwy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze