  • 11. Data: 2010-02-12 11:22:00
    Temat: Re: kamera bezprzewodowa - przeróbka
    Od: "Andrzej K" <k...@x...wp.pl>

    > Wyrazy wspólczucia dla dziecka teraz i w następnych latach.
    > Andrzej

    >a z powodu?

    >pozdrawiam
    >s_13

    Temat nie jest techniczny a psychologiczno socjologiczny. Jeśli podejmujemy
    jakieś działania to należy się zastanowić nad ich celowością i
    konsekwencjami na przyszłość.Wg mnie małe bardzo dziecko spi w pokoju z
    rodzicami a potem jak warunki na to pozwolą, osobno. Zastonawiam się jak
    dalej Twoja troska o szkraba się rozwinie. Nalezałoby pewnie monitorować
    funkcje życiowe (bezdech w czasie snu) a potem to juz tylko wszczepienie
    chipa i totalny nadzór. Przepraszam za sarkazm ale miłe złego początki.
    A tak na marginesie rada doświadczonego (w miarę ojca ) "dzieci bywają
    czyste albo sczęsliwe"
    Pozdrawiam
    Amdrzej.

  • 12. Data: 2010-02-12 15:22:43
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    s_13 schrieb:

> [...]
    > jakie moce dobrać, ile punktów, takie konkretne rozwiązania, to byłbym
    > bardzo wdzięczny... :-)
    > bo nie chcę kupować czegoś co potem okaże się niewystarczające lub
    > zbyt mocne
    > pokój to jakieś 3,2x3,2m

    > w sumie powinno wyjść dużo taniej, ale jak dodam jeszcze płytki,
    > wytrawianie i lutowanie, to dodatkowe koszty no i w moim wykonaniu z
    > estetyką będzie średnio... :-)

    > to fajne jest, tylko jakie pasmo: 880 czy 940? i czy jeden sobie
    > poradzi w ww pokoju skierowany w sufit (biały)?

    Do oświetlenia całego pokoju prawdopodobnie nie starczy, ale oświetlisz
    jakieś 1x1m, zależy od farby sufitowej. Białe to nie zawsze białe ;-).
    Chyba 880nm, bo trochę je widzę w normalnym świetle. Jak postawisz na
    szafie, powiedzmy 1m od szkodnika, to będzie ok, możesz też oświetlać
    bezpośrednio. Chciałem wcześniej tylko ostrzec przed montowaniem na lub
    blisko koło łóżeczka. Jak nie da się podejść bliżej niż 0.5m to jest w
    porządku z oświetleniem bezpośrednim.
    Lapkę, którą zamontowaliśmy u kumpla zrobiłem na płytce uniwersalnej z
    oczkami, nie trzeba trawić. Upchnąłem tyle diod ile wlazło, chyba 32x8.
    To położyliśmy na szafie, pod kątem i oświetliło cały pokój podobnej
    wielkości do twojego (trochę węższy, jakieś 2.2m). Lampki nie widać,
    tylko jego żona kurwi jak na szafie sprząta, bo trochę te kabelki
    fruwają ;-).

    Waldek

  • 13. Data: 2010-02-12 21:04:57
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa>

    Órzytkownik "Andrzej K" napisał:
    > Wyrazy wspólczucia dla dziecka teraz i w następnych latach.

    nareszcie jakaś konkretna odpowiedź, brawo!:O)
    też miałem to napisać, co to siem porobiło żeby już sfoje dzieci szpiegować,
    ech ta polsza:O(

  • 14. Data: 2010-02-12 22:14:37
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej K" <k...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Temat nie jest techniczny a psychologiczno socjologiczny.
    CIACHH
    > "dzieci bywają czyste albo sczęsliwe"

    No to jest bardzo dobre stwierdzenie. Pytający ma na pewno na celu dobro
    swojego pierwszego dziecka.
    Nikomu to na dobre nie wyjdzie. za dwa -trzy lata to dziecko pójdzie do
    przedszkola - jak wtedy sprawdzić co sie z dzieckiem dzieje?
    A szkoła i przerwy? a wyjście do kolegów czy później z kolegami?
    S_13 wystopuj póki możesz bo im dalej tym trudniej.

    A żeby na temat było - nie zaświeciłbym dziecku dużą mocą podczerwieni w
    twarz. Trochę to nienaturalne i stąd obawa.
    Chyba, że lekarz z jakiegoś powodu by kazał to robić sprzętem medycznym.
    A co będzie jak za x czy za xx lat ktoś wybada, że takie świecenie powoduje
    raka /ślepote/ skleroze / autyzm/ czy coś tam jeszcze.

    Masz zdrowe dziecko -daj mu spać i sam się wyśpij

    --
    PawełJ