  • 51. Data: 2010-09-10 23:53:29
    Temat: Re: kamyczek do ogrodka Cavallino - KIA Ceed :-)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4c8aa439$0$21003$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i6adsi$2th$1@news.onet.pl...

    > Spoko wodza, przezyja bez Ciebie

    Ja bez nich też.
    A takie myślenie już niejedną firmę załatwiło.

    BTW: - ciekawe czy Hultaj robi takie same numery, w końcu silnik taki sam.

  • 52. Data: 2010-09-11 17:08:29
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    wiadomości news:i6e9co$ve5$1@news.onet.pl...

    > Ja bez nich też.
    > A takie myślenie już niejedną firmę załatwiło.
    >
    > BTW: - ciekawe czy Hultaj robi takie same numery, w końcu silnik taki sam.

    Ja nie słyszałem o takim numerze a zapewne na forum byłoby o tym napisane.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 53. Data: 2010-09-11 17:14:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i6e9co$ve5$1@news.onet.pl...

    > Ja nie słyszałem o takim numerze a zapewne na forum byłoby o tym napisane.

    No też mi się tak właśnie wydaje.
    A że teraz gwarancja Hultaja jest nie mniej warta, bo co prawda nieco
    krótsza, ale za to bez limitu km, to daleko nie będę musiał szukać jak Kia
    podpadnie.
    Inna sprawa że i30 mi się ni cholery nie podoba, za bardzo koreański.
    Może jakiś FL coś poprawi.

  • 54. Data: 2010-09-11 20:28:30
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    wiadomości news:i6g6co$1nd$1@news.onet.pl...

> [...]
    > podpadnie.
    > Inna sprawa że i30 mi się ni cholery nie podoba, za bardzo koreański.

    Mam podobne odczucia jeżeli chodzi o wygląd - Ceed mi się dużo bardziej
    podoba. i30 wygląda jak samochodzik z jajka niespodzianki, bez ostrych
    krawędzi ale za to bezpieczny dla dzieci. Sprawia wrażenie, że jest mniejszy
    ale tego nie sprawdzałem empirycznie.

    Co do serwisowania w ASO i jakości obsługi nie jestem w stanie nic
    powiedzieć poza tym, że (z lektury forum) wynika iż spora część posiadaczy
    i30 jest nawiedzona jak J.K. po przegranych wyborach. Były wątki gdzie ktoś
    awanturował się o to, że jest skandalem iż przy silniku 1.4 16V jest
    wahnięcie obrotów przy włączaniu klimy a serwis ma przeprogramowac komputer
    bo jest niedopuszczalne. I weź tu gadaj z takim osobnikiem ;)

    Podobnym samochodem jest jeszcze lacetti kombi z 2.0 klekotem i też nie jest
    to zły samochód. Kwestie markowo/wyglądowe pomijam. Swego czasu sporo
    czytałem o tym i zdaje się, że jest naprawdę ok a salon potrafi zrobić dobrą
    cenę.

    Przy następnym samochodzie na 100% będę bardzo dokładnie oglądał koreańców i
    jeżeli coś mi podejdzie to bez zastanowienia kupię.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 55. Data: 2010-11-13 00:07:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości news:

    > Skoro producent twierdzi, że samochód ma wadę, którą usuwa się poprzez
    > edycje softu a Ty się na to nie godzisz to jak zamierza się wybroić w
    > sądzie? Chcieli "dobrze", nie zgodziłeś się, gwarę cofnęli więc o co
    > chodzi?
    >
    > Swoją drogą to zamieszanie z tego całkiem sporo, ale najciekawsze jest czy
    > ktoś się ruszy i coś zrobi z problemem czy na wpisach na forum się skończy
    > :>

    No i się skończyło, ale Kia raczej się przestraszyła i przestała wgrywać
    skopany soft.
    Poszli nawet dalej, pogonili programistów i powstała nowa wersja.
    Która drastycznie poprawiła sytuację u tych, którym wcześniej zdążyli wgrać
    soft skaszaniony, a ponoć nie robi krzywdy tym, którzy mieli oryginalny
    soft.
    Przynajmniej nie odczuwają jakiś wielkich różnic.
    Info z tego samego linku, który już padł w tym wątku.

  • 56. Data: 2010-11-13 07:20:07
    Od: "kml" <f...@g...lp>

> [...]
    > oryginalny soft.
    > Przynajmniej nie odczuwają jakiś wielkich różnic.
    > Info z tego samego linku, który już padł w tym wątku.

    To jest bardzo dobra wiadomość :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 57. Data: 2010-11-13 11:09:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kml" <f...@g...lp> napisał w wiadomości news:

    > To jest bardzo dobra wiadomość :)

    Też tak uważam.
    I w szoku jestem, że nacisk konsumentów jest w stanie sprawić, że ktoś się
    wycofuje z błędnej decyzji.
    W tym kraju to rzadkość.

  • 58. Data: 2010-11-13 12:02:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Nov 2010 11:09:16 +0100, Cavallino wrote:

    >Też tak uważam.
    >I w szoku jestem, że nacisk konsumentów jest w stanie sprawić, że ktoś się
    >wycofuje z błędnej decyzji. W tym kraju to rzadkość.

    Czyzby zaczal sie jakis pozew zbiorowy ? W koncu to nie jest takie
    samo auto ktorym odbywales jazde probna ..

    J.

  • 59. Data: 2010-11-13 12:44:21
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    J.F. napisal:
    > Czyzby zaczal sie jakis pozew zbiorowy ? W koncu to nie jest takie
    > samo auto ktorym odbywales jazde probna ..

    Też tak przypuszczam. Zwykły nacisk to trochę za mało, zwłaszcza
    w kontekście wcześniejszej apodyktycznej decyzji o wgrywaniu softu.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 60. Data: 2010-11-13 13:27:32
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    wiadomości news:iblo47$agi$1@news.onet.pl...
    > Też tak uważam.
    > I w szoku jestem, że nacisk konsumentów jest w stanie sprawić, że ktoś się
    > wycofuje z błędnej decyzji.
    > W tym kraju to rzadkość.

    Miejmy nadzieję, że to jest początek naprawdę dobrego trendu.

    --
    pozdrawiam
    kml