  • 11. Data: 2018-10-22 15:48:38
    Temat: Re: kody IR do pilota TV gdtv32 lub pilot zastępczy
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 22.10.2018 o 14:20, ToMasz pisze:
> [...]
    dtv32

    > masz racje. ale 55+10zł to jest 25% ceny tv
    > ale dziękuję, bo taniej nie znalazłem

    Może można przetestować i odesłać. :)

    MJ

  • 12. Data: 2018-10-22 16:09:23
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 22.10.2018 o 15:48, Michał Jankowski pisze:

    > Może można przetestować i odesłać. :)

    fakt, o tym nie pomyślałem. Jak będziesz prowadzil kiedyś jakieś
    szkolenia z radzenia sobie w życiu - masz we mnie jednego kandytata na
    słuchacza
    ToMasz

  • 13. Data: 2018-10-23 10:03:56
    Od: Bicykl <b...@g...com>

    W dniu 22.10.2018 o 12:41, J.F. pisze:
    > Oto kody które znalazłem:
    > Decoded NEC(1): Value:FE08F7 Adrs:0 (32 bits)
    > Value:0xFE20DF -3
    > Value:0xFEA05F -4
    > Value:0xFE38C7 -5
    > Value:0xFE609F -6
    >
    > Tak na oko ... z przodu FE, z tylu F lub 7 ... zostaje 8tys kodow do
    > sprawdzenia :)

    20 zanegowane to DF
    A0 zanegowane to 5F

    Zostaje na twardo 256 kombinacji.
    Widać, że końcówka to 0 albo 8, więc już tylko kilkadziesiąt kombinacji.
    Binarnie:

    0010 0000 1101 1111
    1010 0000 0101 1111
    0011 1000 1100 0111
    0110 0000 1001 1111
    1110 0000 0001 1111
    0001 0000 1110 1111

    Skoro problem się rozwiązał to chyba czas zutylizować ten telewizor ;-)

    --
    B.

  • 14. Data: 2018-10-23 22:23:18
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    serdeczne dzięki za wskazówkę.
    zrobiłem sobie listę
    0xFE00FF do 0xFEFF00 ze skokiem FF. pokolorowałem to co już mam i wyszło
    ze kolorki występują co... 8 pól popatrzyłem gdzie brakuje i za trzecim
    razem trafiłem. dzięki wielkie.

    ToMasz

  • 15. Data: 2018-10-23 22:34:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >wyszło ze kolorki występują co... 8 pól popatrzyłem gdzie brakuje i
    >za trzecim razem trafiłem. dzięki wielkie.

    co 8 pol ... czyli ostania cyfra 7 lub F ?

    A te "ze skokiem FF" ... czyzby jakas suma kontrolna w tym kodzie byla
    ?

    J.

  • 16. Data: 2018-10-23 23:48:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bicykl" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >A0 zanegowane to 5F
    >Zostaje na twardo 256 kombinacji.
    >Widać, że końcówka to 0 albo 8, więc już tylko kilkadziesiąt

    raptem 32 ... to sie niemal dziwie, ze tak malo przyciskow starcza do
    sterowania telewizorem :-)
    Wspolczesnym telewizorem :-)

    >Skoro problem się rozwiązał to chyba czas zutylizować ten telewizor
    >;-)

    Skoro sie rozwiazal, to przed nim drugie zycie :-)

    J.