  • 1. Data: 2023-06-14 18:56:23
    Temat: kody błedów lodówki samsung
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    lodówka Samsung RSG5UCRS

    może wiecie co taki kod oznacza?

    https://ibb.co/09xQ9SQ

    --
    Piter

  • 2. Data: 2023-06-14 22:49:06
    Temat: Re: kody błedów lodówki samsung
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 14 czerwca 2023 o 18:55:52 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > lodówka Samsung RSG5UCRS
    >
    > może wiecie co taki kod oznacza?
    >
    > https://ibb.co/09xQ9SQ
    >
    > --
    > Piter
    Oznacza ze to lodowka dla debili. W lodowce ma być agregat i termostat. Oswietlenie w
    wersji lux. I ni chuja nic więcej.

  • 3. Data: 2023-06-14 23:03:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:70dd784f-0caf-48f4-91b1-8e8fe136c877n@googlegr
    oups.com>
    user Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Oznacza ze to lodowka dla debili. W lodowce ma być agregat i
    > termostat. Oswietlenie w wersji lux. I ni chuja nic więcej

    ale z ciebie debil :)

    --
    Piter

  • 4. Data: 2023-06-14 23:14:35
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.06.2023 o 23:03, PiteR pisze:

    > ale z ciebie debil :)

    Tyle, że on ma rację.
    Urządzenie ma być możliwie proste jak się da.

  • 5. Data: 2023-06-15 00:28:29
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.06.2023 o 23:14, nadir pisze:

    > Tyle, że on ma rację.
    > Urządzenie ma być możliwie proste jak się da.

    Bez drzwiczek? Bez półek? Bez lampki? Bez ... komputera?

  • 6. Data: 2023-06-15 00:39:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 15 czerwca 2023 o 00:28:32 UTC+2 io napisał(a):

    > Bez drzwiczek? Bez półek? Bez lampki? Bez ... komputera?
    Jak ty możesz nie mieć kompletu klepek to lodowka może nie mieć lampki.

  • 7. Data: 2023-06-15 00:43:30
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Oznacza ze to lodowka dla debili. W lodowce ma być agregat i termostat. Oswietlenie
    w wersji lux. I ni chuja nic więcej.

    Teraz są w lodówkach siniki krokowe/DC takie które sterują przepływem powietrza.

  • 8. Data: 2023-06-15 02:20:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 15 czerwca 2023 o 00:43:31 UTC+2 alojzy nieborak napisał(a):
    Oswietlenie w wersji lux. I ni chuja nic więcej.
    > Teraz są w lodówkach siniki krokowe/DC takie które sterują przepływem powietrza.
    Ale nie ma obowiązku kupowania takich lodówek. Tak jak nie ma obowiązku kupowania
    pędzelka z sobolowego włosia do mycia pępka. Co byś mi poradził gdybym spytał gdzie
    taki pędzelek mozna kupić? Obstawiam ze twoja odpowiedź by była zebym najpierw kupił
    sobie koło i jebnął się w czoło. Zgadłem?

  • 9. Data: 2023-06-15 16:42:14
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.06.2023 o 00:43, alojzy nieborak pisze:

    Oswietlenie w wersji lux. I ni chuja nic więcej.

    > Teraz są w lodówkach siniki krokowe/DC takie które sterują przepływem powietrza.

    Chyba srokokowe. U mnie jest zwykły silniczek DC, który otwiera i zamyka
    klapkę łączącą zamrażalnik z chłodziarką. Jest też mikroprocesor, który
    działa z dwoma termoparami i panel "dotykowy" z 4 poziomami temperatur.
    Wszystko to razem jest jebnięte, bo obojętnie jak i co ustawię to
    randomowo zamarzają mi warzywa w dolnym pojemniku czy twaróg w
    chłodziarce. Jeszcze na gwarancji wezwałem serwis i mi silniczek sprawny
    wymienili na sprawny. Potem chcieli lodówkę brać do serwisu. Wkurzyłem
    się i zamontowałem tam termometr ds18b20 z logiem i sobie sprawdzałem te
    temperatury przy różnych ustawieniach. Okazało się, że elektronika sobie
    a fizyka sobie...bo w zależności od ułożenia towaru na półce to tworzą
    się "jęzory" zimna w różnych częściach/zakamarkach chłodziarki. Sprawę
    może by rozwiązał stały nadmuch/mieszanie powietrza ale generalnie
    producent dał dupy, że tego inaczej nie rozwiązał, licząc na grawitację
    i machanie drzwiami. Musiałem na koniec przyjąć "procedurę" czego nie
    kłaść przy "wylocie zimna/kratce" i na jakich półkach rozmieszczać dany
    towar. Czasem jak się pomylę, to serek mi zgrzyta w zębach.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2023-06-15 17:06:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Jun 2023 16:42:14 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
    Oswietlenie w wersji lux. I ni chuja nic więcej.

    > Chyba srokokowe. U mnie jest zwykły silniczek DC, który otwiera i zamyka
    > klapkę łączącą zamrażalnik z chłodziarką.

    A propos - a jak działaja lodówki dwukomorowe, osobna chłodziarka
    i osobna zamraĹźarka ... z jednym agregatem?

    J.