  • 11. Data: 2023-06-15 17:11:53
    Temat: Re: kody błedów lodówki samsung
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.06.2023 o 17:06, J.F pisze:

    > A propos - a jak działaja lodówki dwukomorowe, osobna chłodziarka
    > i osobna zamrażarka ... z jednym agregatem?

    U mnie tak jest. Jeden agregat. Lodówa to jakaś Łirpól za 1500zł.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2023-06-15 17:16:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 15 czerwca 2023 o 16:42:41 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    Oswietlenie w wersji lux. I ni chuja nic więcej.

> [...]
    > temperatury przy różnych ustawieniach. Okazało się, że elektronika sobie
    > a fizyka sobie...bo w zależności od ułożenia towaru na półce to tworzą
    > się "jęzory" zimna w różnych częściach/zakamarkach chłodziarki. Sprawę
    > może by rozwiązał stały nadmuch/mieszanie powietrza ale generalnie
    > producent dał dupy, że tego inaczej nie rozwiązał, licząc na grawitację
    > i machanie drzwiami. Musiałem na koniec przyjąć "procedurę" czego nie
    > kłaść przy "wylocie zimna/kratce" i na jakich półkach rozmieszczać dany
    > towar. Czasem jak się pomylę, to serek mi zgrzyta w zębach.
    A nie twierdziłem ze dla debili? Jestes kolejny. Kupiłeś lodówkę dla debili, nie dosc
    ze naprawiali na gwarancji to jeszcze zeby chujowo działała musiałeś ja przerobić i
    pilnować procedury załadunku.

  • 13. Data: 2023-06-15 18:21:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u6dago$jd2$1$nadir@news.chmurka.net>
    user nadir pisze tak:

    > Tyle, że on ma rację.

    racja jest jak dupa
    każdy ma swoją

    > Urządzenie ma być możliwie proste jak się da.

    ale nie jest i co pan nam zrobi

    też chciałbym kupić nowego golfa mk2 ale
    świat poszedł naprzód.

    --
    Piter

    Wowa moim pasterzem
    choćbym szedł ciemną doliną
    himarsa się nie ulęknę

  • 14. Data: 2023-06-15 18:21:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Jun 2023 17:11:53 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > U mnie tak jest. Jeden agregat. Lodówa to jakaś Łirpól za 1500zł.

    Ale masz klapke.
    A u mnie nie ma klapki, kazda komora ma cos co chlodzi, a agregat
    jeden.
    Ha ... chyba nawet termostat mam jeden.

    J.

  • 15. Data: 2023-06-15 19:18:42
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 15.06.2023 o 18:21, PiteR pisze:

    > racja jest jak dupa
    > każdy ma swoją

    Ale są dupy ładniejsze i zgrabniejsze, są też rozpasione i włochate.
    Za którą byś się oglądnął?

    > ale nie jest i co pan nam zrobi

    Nie wiedziałeś co kupujesz?

    > też chciałbym kupić nowego golfa mk2

    Jeszcze 2-3 miesiące temu w sklepach było pełno lodówek, które nie miały
    pojęcia co to kody błędów. Aż tak się porobiło od tamtej pory?

    > ale świat poszedł naprzód.

    Spierdolenie prostego urządzenia niepotrzebną elektroniką nazywasz
    postępem? To trochę mija się z "też chciałbym kupić nowego golfa mk2".

  • 16. Data: 2023-06-15 19:25:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 15.06.2023 o 17:06, J.F pisze:

    > A propos - a jak działaja lodówki dwukomorowe, osobna chłodziarka
    > i osobna zamrażarka ... z jednym agregatem?

    Bardzo prosto, najpierw rozprężony gaz schładza zamrażarkę, a potem
    dopiero chłodziarkę. Różnica jest też w ilości i powierzchni wymienników
    ciepła. W zamrażarce jest ich więcej na daną objętość.

  • 17. Data: 2023-06-15 19:31:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Jun 2023 19:25:33 +0200, nadir wrote:

    > Bardzo prosto, najpierw rozprężony gaz schładza zamrażarkę, a potem
    > dopiero chłodziarkę. Różnica jest też w ilości i powierzchni wymienników
    > ciepła. W zamrażarce jest ich więcej na daną objętość.

    Czyli szeregowo te wymienniki, czy równolegle?

    No ale schladza płyn, parując.
    Co prawda z zamarzarki wylatuje wtedy zimny gaz, to móglby chłodzic
    chłodziarke ...

    J.

  • 18. Data: 2023-06-15 20:01:06
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.06.2023 o 18:21, J.F pisze:

    > Ale masz klapke.
    > A u mnie nie ma klapki, kazda komora ma cos co chlodzi, a agregat
    > jeden.

    Może czegoś nie wiesz. U mnie klapka jest zabudowana w tylnej ściance.
    Gdyby serwisant tego nie rozebrał, to bym nie wiedział. Całość zimna a w
    zasadzie pobór ciepła odbywa się tam tylną ścianką poprzez szpary.

    > Ha ... chyba nawet termostat mam jeden.

    Chyba? Ja się domyśliłem, że mam 2 szt bo wyłażą 2 kable ze sterownika
    oznaczone T1 i T2 chyba...i dopytałem serwisanta. Oba są zabudowane.
    Jeden w bocznej lewej ściance, drugi wyżej, na dodatek "zalane" czymś.

    Myślałem nawet żeby to przerobić bo niby mam regulację w panelu
    2°C-4°C-6°C-8°C ale DS18B20 z logiem pokazał mi, że jeśli ustawię 8°C to
    i tak chłodzi do 2°C ale rzadziej i wypadkowa z 24h może da te 8°C. Przy
    ustawieniu 2°C chłodzi tak samo, czyli do 2C ale częściej i wypadkowa z
    24 wypada niżej. Gdyby nie siedział tam jakiś jebnięty procek to bym coś
    wykombinował ale on liczy machanie drzwi, kręci silniczkiem kiedy drzwi
    zamykam i otwieram ale nie zawsze, bo zależne jest to od dwóch termopar,
    co tam coś poczują. Silniczek oczywiście musi warczeć, co mnie wkurwia w
    nocy czasem. Mam takie 2 lodówy. Następne będę musiał dokładnie obejrzeć
    nim kupię.

    Najlepszą opcją byłoby zamontowanie 2-4 małych wentylatorów, żeby
    mieszały ale wtedy klasa lodówy inna i na dodatek serwisy jeździłby na
    wymianę wiatraczków, bo oczywiście trudno zbudować taki, co mało mieli,
    prądu nie źre i wytrzyma 15lat bez wymiany.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 19. Data: 2023-06-15 20:02:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u6fh2e$uoa$1$nadir@news.chmurka.net>
    user nadir pisze tak:

    > Nie wiedziałeś co kupujesz?

    Gdzie jest kurwa powiedziane, że to moja lodówka?

    > Jeszcze 2-3 miesiące temu w sklepach było pełno lodówek, które nie
    > miały pojęcia co to kody błędów. Aż tak się porobiło od tamtej
    > pory?

    Nie wiem, nie bywam w polskich sklepach ani tymbardziej tutaj
    bo wszystkie agd już dawno kupiłem.

    > Spierdolenie prostego urządzenia niepotrzebną elektroniką nazywasz
    > postępem? To trochę mija się z "też chciałbym kupić nowego golfa
    > mk2".

    no tak bo to dla ludzi postęp, ledki świecą
    widać tego chcą bo to kupują.

    Oflaguj się że nie chcesz wyświetlaczy.

    --
    Piter

  • 20. Data: 2023-06-15 20:18:45
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 15.06.2023 o 20:02, PiteR pisze:

    > Gdzie jest kurwa powiedziane, że to moja lodówka?

    To co się kurwa ciskasz? Niech kupujący szuka kodów błędów albo odda ten
    "wspaniały" sprzęt do serwisu?

    > no tak bo to dla ludzi postęp, ledki świecą
    > widać tego chcą bo to kupują.

    Kto chce to kupuje.

    > Oflaguj się że nie chcesz wyświetlaczy.

    Żeby do LBGTQ dodać kolejną literkę czy w jakim celu?