  • 11. Data: 2013-01-09 22:51:34
    Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    >Hmm, nie wiem, nie sprawdzałem osobiście (w sensie tych 100) :)
    >Jednak
    >w większości krajów, które miałem okazję poznać (piszę o Europie) to
    >na
    >zabudowanym jednak jeździ się spokojnie i bez cudów, a za "ciekawsze"
    >wyczyny PJ można stracić (najpierw miło i przyjemnie na jakiś czas) -
    >no, ale oczywiście na pms co jakiś czas czytam żale, że jakie to
    >chamy
    >Słowaki czy inne Czechi, ponieważ zatrzymali w zabudowanym za całe
    >62km/h.

    Za 62 to chamy. Szczegolnie Slowaki, jak mozna bylo u nich 60 :-)

    Ale to chyba 82 bylo ... tez chamy :-)

    J.

  • 12. Data: 2013-01-09 22:53:12
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2013-01-09 22:05, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    c-ida-zmiany,artykul.html?node=2

    > I jest to sensowne, stosowane powszechnie w innych krajach. Tylko
    > pytanie jak to ze szczegółami będzie ;)

    Boję się, że będzie tak jak teraz. Będą łapać na Sobieskiego pod kładka
    przy Kostrzewskiego - tam 100 jest sporo, ale ujdzie.

    Ale nie zobaczy się fotoradaru na Chełmskiej, gdzie 100 zakrawa o bandytyzm.

    > Sensowne :) Nawet w tym kraju, co to niby ograniczeń nie ma, to okazuje
    > się średnio sensowne :)

    > 30 jest tylko z racji objazdu tunelu - później podniosą (no chyba,
    > że sobie jaja robisz).

    Robię sobie jaja, ale nie całkiem. Wiadomo gdzie się widuje fotoradary w
    naszym pięknym kraju.

    > W którym miejscu jest to 40?

    Jestem prawie pewien, że na pasie w stronę Puławskiej przed Herbsta było
    ograniczenie do 40 km/h. Zerkałem na streetview ale nie ma.\
    Ktoś pamięta?

    > Na pms same płacze, żale, dorabianie ideologii itd. Tymczasem tych
    > FR (i pochodnych) niewiele (przez grzeczność nie porównam z
    > "ilościami" zagranicznymi) i dać się złapać (w tym wielokrotnie)
    > to naprawdę trzeba mieć nierówno pod sufitem. Navi z poi,
    > jakieś yanosiki, CB, telefony od przyjaciela. Pomijam już jazdę
    > względnie zgodną z przepisami, która jest trudna i daje sporo
    > satysfakcji, w postaci braku stresu, niewypatrywania patroli
    > itd.

    Jadąc samochodem nie spieszę się, więc fotoradary mi nie straszne,
    dodatkowo używam CB :-)

    Seco

  • 13. Data: 2013-01-09 22:56:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Są autostrady na obszarze zabudowanym? Oczywiście oznakowane D-42
    > (obszar zabudowany) z i z podwyższona prędkości do 140 km/h?

    Jedyny mozliwy przypadek to chyba Wroclaw i Slask - tam brak D42.

    >I jest to sensowne, stosowane powszechnie w innych krajach. Tylko
    >pytanie jak to ze szczegółami będzie ;)

    W niemczech zabieraja i za przekroczenie na autostradzie. Tyle ze
    trzeba na ograniczenie trafic i o 30 przekroczyc ... co nie jest
    trudne.

    W Anglii zabieraja, w Szwajcarii zabieraja, we Francji zabieraja, w
    USA aresztuja ... ba, i to za jakie predkosci, szybciej sie po
    Warszawie jezdzi :-0

    J.

  • 14. Data: 2013-01-10 00:29:46
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 09.01.2013 21:53, Jacek wrote:
    > Nie sposób przeczytać 100%
    > znaków przy drodze

    Bo?

  • 15. Data: 2013-01-10 03:38:50
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-10 00:29, neoniusz pisze:

    > Bo?
    Bo ciemno, brudne znaki, bo ktoś jadący w przeciwnym
    kierunku ma chińskie xenony, bo w Polsce znak zakazu
    wyprzedzania jest tylko po prawej stronie (w Niemczech
    po obu) itp.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 16. Data: 2013-01-10 06:43:21
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    jak ja bylem na Litwie to tam generalnie poza miastem jest jazda
    90-120 ( 120 to raczej jada Polacy), ale w zabudowanym to wszyscy
    grzecznie 50. Czyli podejrzewam ze jednak wsadzaja

    no i do rzadkosci nalezy tam wyprzedzanie na 3-go, ale byc moze to
    dlatego ze jednak jest mniejszy ruch na drogach niz u nas ( z wyj.
    okolic Wilna i Kowna)

  • 17. Data: 2013-01-10 09:32:42
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > W Anglii zabieraja, w Szwajcarii zabieraja, we Francji zabieraja, w USA
    > aresztuja ... ba, i to za jakie predkosci, szybciej sie po Warszawie
    > jezdzi :-0
    >
    > J.

    W Niemczech większość PMS-owych "miszczów kierownicy" dawno by już prawa
    jazdy nie miała. Np. za dwukrotne przekroczenie w ciągu roku prędkości
    dozwolonej na autostradze o 25 kmh na 3-mce prawko się idzie j.....

  • 18. Data: 2013-01-10 10:00:42
    Od: c...@g...com

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 03:38:50 UTC+1 użytkownik megrims napisał:

    > Bo ciemno, brudne znaki, bo ktoś jadący w przeciwnym
    >
    > kierunku ma chińskie xenony, bo w Polsce znak zakazu
    >
    > wyprzedzania jest tylko po prawej stronie (w Niemczech
    >
    > po obu) itp.

    Chyba pora oddać prawko jak się znaków nie widzi.

    Climbus

  • 19. Data: 2013-01-10 10:05:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Climbus,

    Thursday, January 10, 2013, 10:00:42 AM, you wrote:

    > Chyba pora oddać prawko jak się znaków nie widzi.

    Raczej pora nauczyć się czytać. Możesz nie widzieć znaków po prawej
    stronie jezdni, jesli zasłoni Ci je pojazd wyprzedzany. Możesz widzieć
    brudny/zaśnieżony znak ale nie zobaczysz jego znaczenia. Możesz
    również zostać oślepiony przez źle ustawione światła pojazdu jadącego
    z naprzeciwka.

    Ale ty jest supermen - widzisz znaki przez inne pojazdy, brud/śniego a
    chińskie ksenony przeciwników wypalasz laserami w swoich oczach.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2013-01-10 10:19:57
    Od: c...@g...com

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 10:05:59 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > Raczej pora nauczy� si� czyta�. Mo�esz nie widzie� znak�w po prawej
    >
    > stronie jezdni, jesli zas�oni Ci je pojazd wyprzedzany. Mo�esz widzie�
    >
    > brudny/za�nie�ony znak ale nie zobaczysz jego znaczenia. Mo�esz
    >
    > r�wnie� zosta� o�lepiony przez �le ustawione �wiat�a pojazdu
    jad�cego

    > z naprzeciwka.
    >

    > Ale ty jest supermen - widzisz znaki przez inne pojazdy, brud/�niego a
    >
    > chi�skie ksenony przeciwnik�w wypalasz laserami w swoich oczach.

    Może i jestem bo nie mam takich problemów.