  • 21. Data: 2010-10-07 10:14:23
    Temat: Re: kolejny inteligentny uzywajacy nawigacji - ech
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "sykmie" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:78dc4b3b-e5a0-46f5-8a65-d114b1572a0c@x4
    2g2000yqx.googlegroups.com...

    > Automapa potrafi nieźle namieszać za granicą.

    to zalezy od miejsca, ja kwaterowalem w miejscu ktore po pierwsze wogole
    jest biala plama ;) nie mozna go bylo znalezc na mapie po nazwie
    (dojezdzalem na wspolrzedne geograficzne), a na google mapsach wogole nawet
    drogi w tamtym miejscu nie istnieja ;) a do tego w ciagu ostatniego roku
    remontowano ten odcinek drogi i zmieniono troche jej bieg

    ale za to na korczuli poszukiwalem bankomatu konkretnej sieci i automapa
    wyprowadzila mnie po chyba 30 minutach poszukiwan w srodek czyjegos
    podworka, radosnie oswiadczajac, ze dotarlem do celu ;)

    pozatym na calej drodze z polski na miejsce i po chorwacji nie mialem do
    niej najmniejszych zastrzezen a w sumie zrobilem okolo 4kkm

  • 22. Data: 2010-10-07 12:01:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Zaloze sie ze sa. Tylko nie tak drastyczne wiec sie nie koncza w gazetach
    > :-)
    >
    > Nigdy wam sie nie udalo zabladzic bez nawigacji ?

    Chyba zartujesz, tu jest PMS. Nikt nigdy nie bladzi, nigdy sie nie zagapi,
    zawsze potrafi wlasciwie ocenic ryzyko i z poslizgu polaczonego z
    dachowaniem potrafia prosta kontra kierownicy wyjsc obronna reka.

    Pozdrawiam
    Kamil