  • 71. Data: 2010-08-23 16:39:53
    Temat: Re: kolizja - sprawca w PZU
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 23 Aug 2010 14:08:26 GMT, to wrote:
    >begin Jurand
    >
    >Tym bardziej nie dziwi, że sąd dowalił jeszcze na koniec
    >ubezpieczycielowi to i tamto...

    Albo jeszcze inaczej - pozew zlozono, ubezpieczyciel zakwestionowal
    zasadnosc wyplaty w ogole, sad uznal racje powoda .. i wysokosci
    odszkodowania i zasadnosci skladnikow juz nikt nie rozwazal.

    J.

  • 72. Data: 2010-08-23 19:42:28
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > begin Jurand

    > Cieszę się, ale rozmawiamy o wycenie poniesionej straty.

    Nikt nie będzie Ci tego kazał wyceniać, jeśli sensownie uzasadnisz
    konieczność posiadania samochodu codziennie. To Ty sobie ubzdurałeś, że to
    ma być konkretna, policzalna strata.

    > Tym bardziej nie dziwi, że sąd dowalił jeszcze na koniec
    > ubezpieczycielowi to i tamto...

    Sąd nigdy nie dowala "na koniec". Sąd albo przyznaje komuś rację, albo nie.
    To, czy to jest na koniec, czy nie na koniec, nie ma znaczenia.

    Jurand.