  • 1. Data: 2010-08-19 16:14:27
    Temat: kolizja - sprawca w PZU
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Mialem wczoraj mala kolizje. Sprawca jest ubezpieczony w PZU. Auto stoi
    unieruchomione, bo dowiozlem je na lawecie. Problem w tym, ze na cudnej
    infolinii PZU dowiedzialem sie, ze rzeczoznawca bedzie mial czas
    najwczesniej 31 sierpnia. Czy to mozliwe? Jak mozna czekac 11 dni na
    ogledziny? Nie interesuje mnie naprawa w ASO, chcialbym dostac pieniadze.

  • 2. Data: 2010-08-19 16:19:33
    Temat: Re: kolizja - sprawca w PZU
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 19.08.2010 16:14, neoniusz pisze:
    > na cudnej infolinii PZU dowiedzialem sie, ze rzeczoznawca bedzie mial czas
    > najwczesniej 31 sierpnia. Czy to mozliwe? Jak mozna czekac 11 dni na
    > ogledziny?

    Zadzwoń jeszcze raz na infolinię z ponowieniem pytania. Jak podtrzymają
    termin spytaj się, czy mają jakąś polecaną przez siebie wypożyczalnię
    samochodów, bo w tej sytuacji potrzebny Ci jest samochód zastępczy i ich
    koszty likwidacji szkody niestety będą musiały wzrosnąć...

    S.

  • 3. Data: 2010-08-19 16:20:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-19 16:14, neoniusz pisze:
> [...]
    > najwczesniej 31 sierpnia. Czy to mozliwe? Jak mozna czekac 11 dni na
    > ogledziny? Nie interesuje mnie naprawa w ASO, chcialbym dostac pieniadze.

    Zadzwoń jeszcze raz i zapytaj, do której konkretnie wypożyczalni
    samochodów masz się zgłosić po auto, za które oni zapłacą. Bo samochód
    jest Ci potrzebny. Potem daj znać na grupę.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2010-08-19 16:26:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2010 16:14:27 +0200, neoniusz wrote:
> [...]
    >najwczesniej 31 sierpnia. Czy to mozliwe? Jak mozna czekac 11 dni na
    >ogledziny? Nie interesuje mnie naprawa w ASO, chcialbym dostac pieniadze.

    No to zadzwon do nich z pytaniem jak pokryja auto z wypozyczalni -
    chca miec fakture co trzy dni i przelewac na biezaco, czy przyfaksuja
    jakies zobowiazanie do pokrycia calosciowego po 31 sierpnia.
    Uprzedz oczywiscie ze rozmowa nagrywana :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-08-19 17:21:39
    Od: AL <a...@s...tam>

    neoniusz pisze:
> [...]
    > najwczesniej 31 sierpnia. Czy to mozliwe? Jak mozna czekac 11 dni na
    > ogledziny? Nie interesuje mnie naprawa w ASO, chcialbym dostac pieniadze.

    z PZU sie wychodzi fajnie ... ale na reklamach.

    Niestety - fakty sa takie, ze bedziesz sie z tym PZU bujal dosc dlugo
    (czego Ci nie zycze) - wpierw rzeczoznawca i 1sza wycena po ilus tam
    dniach, potem piszesz odwolanie i czekasz kolejne X dni na odpowiedz, etc.

    Sprawdz, czy przyjdzie do Ciebie 'rzeczoznawca' czy osoba techniczna
    'przeszkolona na potrzeby PZU'. Wbrew pozorom jest roznica.
    (PZU nagminnie nadwyreza slowa rzeczoznawca).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2010-08-19 18:56:24
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 16:14:27 +0200, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > najwczesniej 31 sierpnia. Czy to mozliwe? Jak mozna czekac 11 dni na
    > ogledziny? Nie interesuje mnie naprawa w ASO, chcialbym dostac pieniadze.

    Też miałem podobny przypadek - czekać na rzeczoznawcę 7 dni.
    Natomiast jeżeli chodzi o samochód zastępczy to wypożyczyłem bez pytania o
    zgodę i po odbiorze samochodu z warszatu doniosłem fakturę za lawetę oraz
    wypożyczenie samochodu za okres 3 tygodnie około 4 tyś zł.
    Zapłacili oczywiście trzeba było się odwoływać bo za pierwszym razem
    odmawiali.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 7. Data: 2010-08-19 19:40:49
    Od: Czarek <...@...pl>

    huri_khan wrote:
> [...]
    > wypożyczenie samochodu za okres 3 tygodnie około 4 tyś zł.
    > Zapłacili oczywiście trzeba było się odwoływać bo za pierwszym razem

    Zwrócili za wypożyczenie jako osobie prywatnej, czy prowadzisz DG w
    której wykorzystujesz samochód?

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 8. Data: 2010-08-19 20:08:32
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-08-19 19:40, Czarek pisze:

    > Zwrócili za wypożyczenie jako osobie prywatnej, czy prowadzisz DG w
    > której wykorzystujesz samochód?

    W ostatnim AutoSwiecie pisali cos o rekomendacji KNF, ktora miala dawac
    przywilej wynajecia auta i pokrycia kosztow z OC sprawcy, niezaleznie od
    tego do czego uzywa sie auta.
    Zastanawiam sie jakby to bylo, gdybym wynajal auto od kogos na podstawie
    umowy cywilno-prawnej za kwote mniejsza niz w wypozyczalni. Powiedzmy za
    150zl/dzien. Chyba musze sprobowac. Mam akurat sporo czasu i ochoty na
    zabawe z PZU.

  • 9. Data: 2010-08-19 20:36:07
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 20:08:32 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Zastanawiam sie jakby to bylo, gdybym wynajal auto od kogos na podstawie
    > umowy cywilno-prawnej za kwote mniejsza niz w wypozyczalni. Powiedzmy za
    > 150zl/dzien

    Hm, patrzę tak w cennik wypożyczalni i za 150zł/dzień to jest Ford
    Mondeo. Nie tak za wysoko? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2010-08-19 20:37:24
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > infolinii PZU dowiedzialem sie, ze rzeczoznawca bedzie mial czas
    > najwczesniej 31 sierpnia. Czy to mozliwe? Jak mozna czekac 11 dni na

    Mają czas 7 dni na oględziny od zgłoszenia szkody. Jak chcesz szybciej to
    weź lawetę i zaprowadź pod ich oddział na oględziny. (fakturę za holowanie
    dołącz do akt).

    Nie interesuje mnie naprawa w ASO, chcialbym dostac pieniadze.

    Twoje auto, Twoje pieniądze, kto Ci każe wozić je do ASO?

    pozdrawiam
    p.