  • 11. Data: 2009-09-17 12:12:59
    Temat: Re: kompakt jako kamera
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h8sn3n$839$1@news.onet.pl...

    > Nie 20-klatek tylko 15 i to wygląda źle. miałem ixusa z takim samymi
    > parametrami dla filmów i musiałem korzystać z 640x480 30klatek
    > bo na 15 obraz nie jest płynny

    Zależy co kręci... Gra w ping-ponga być może nie jest płynna,
    ale ja używam do kręcenia pod wodą i efekty są bardzo dobre.

  • 12. Data: 2009-09-17 20:41:47
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 23:08:48 +0200, klasa napisał(a):

    > bo kupujesz lustrzankę bez mozliwości kręcenia filmików jak jakiś nawiedzony
    > pseudo artystyczny fotograf, jakich wielu wokół. to taki współczesny
    > masochizm. mieć coś co jest kalekie ale wtedy się lansuję na takiego
    > indywidualstę artystę. nic tylko sie onanizować opowiadając o przesłonach i
    > jasnościch obiektywu. żal po prostu żal. kup lustrznke z nagrywaniem
    > filmików i będzie spoko.

    Przykro mi bardzo ale w momencie gdy kupowałem kadyszkę to Pentaksa K-7
    jeszcze nie było w sprzedaży :P
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 13. Data: 2009-09-17 20:43:28
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 16:19:14 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Czemu Ci na CF zależy? Duże SDHD są dużo tańsze i mniejsze od CF.

    Nie upieram się wcale przy CF, po prostu wspomniany przeze mnie Canon S1
    IS wykorzystuje tego typu karty. SD/SDHC byłoby mi nawet bardziej na
    rękę - mógłbym podmieniać w razie czego karty między aparatami.

  • 14. Data: 2009-09-19 07:55:31
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Fuji S9600