  • 101. Data: 2020-01-31 15:13:19
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-31 o 13:56, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup

    > Regres z OC.

    Z tego pokrywane są koszty przywrócenia życia zabitym oraz zdrowia rannym.

    > No i maszynka prawna moze sie ruszyc, bo zarzutow przybywa.

    Zarzutów przybywa i co dalej?
    Trzecia szansa - ?

  • 102. Data: 2020-01-31 15:22:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-31 o 14:05, WS pisze:

    > Taki zakaz dostal? Bo samolot to nie pojazd mechaniczny ;) np.
    https://nowiny24.pl/nie-moze-jezdzic-ale-moze-latac/
    ar/5953807

    https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34862,199814
    66,frog-znow-skazany-nie-moze-korzystac-nawet-z-awio
    netki-ani.html?disableRedirects=true

    > W powietrzu nie, ale samolot musi wystartowac i wyladowac,
    >
    > Dodatkowo gdzies tam jest CTR lotniska W-wa, wiec jeszcze musi byc w kontakcie
    radiowym z kontrolerami...
    > https://www.lotnisko-chopina.pl/uploads/user_files/M
    apa%20CTR%20EPWA.pdf

    Nogal nie lata z lotniska Chopina, tylko z lotniska Bemowo (Babice).
    Musi być w kontakcie radiowym z kontrolerami - i co z tego?
    Przez radio go złapią i zakują w kajdanki? Kontrolerzy z wieży?
    Przed wejściem do samolotu sprawdzają go w aktualnym rejestrze? I co -
    kładą się Rejtanem przed awionetką, którą startuje?
    Daj spokój. Na Babicach każdy robi co chce, bo z tego żyje to lotnisko,
    że Nogale i jemu podobni bawią się samolocikami. To jest siedlisko tego
    typu towarzystwa miłośników piłowania, pierdzenia i wycia.
    Tam od lat jest pełna olewka przepisów.

  • 103. Data: 2020-01-31 15:27:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 31 stycznia 2020 13:55:50 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:
    >Mało chyba chodziz po mieście

    Bo jezdze samochodem :-)

    >W prawie kjażdym barze piwnym znajdziesz automaty
    >A i oficjalne i nieoficjalne internet odnajduje.
    >https://gazetawroclawska.pl/we-wroclawiu-powstal-pa
    nstwowy-salon-jednorekich-bandytow/ar/13487371

    Ok, ten moze byc, ale to jeden.
    I jak tam nie przechodzilem, to nawet nie wiem.

    Ale ... z artykulu wynika, ze w barze juz nie znajde ... czy w barach
    sa punkty TS ?

    >https://dolnoslaskie.naszemiasto.pl/wroclaw-oplecio
    ny-siecia-nielegalnych-kasyn-gry/ar/c1-864892

    Ale to tajne, wiec nie dziwne, ze nie znam.
    W dodatku to mnie nie ciagnie, wiec tym bardziej nie znam.

    >http://e-play.pl/likwidacja-nielegalnego-salonu-gie
    r-we-wroclawiu/

    Publiczny ale zamaskowany. Watpie, abym tam wszedl, ale pewnie bym nic
    nie zobaczyl, bo reszta na zapleczu.

    Tak czy inaczej - trudno zobaczyc grajacego.

    J.

    P.S. TS przyzwyczajony ze z kazdej gry zabiera polowe ... automaty w
    salonie inne ?
    Bo z takim wspolczynnikiem to raczej nie znajda klientow :-)

    PPS. jest, albo bylo tego wiecej
    https://www.cylex-polska.pl/wroclaw/salony+gier.html

    ale jak czlowiek nie wejdzie, to nadal nie widzi.

  • 104. Data: 2020-01-31 16:17:47
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-31 o 00:53, kk pisze:

    > Nie będę. Ale jego skazanie jest ze szkodą dla ogółu kierowców.

    Człowiek, który jest inspiracją i wzorem do naśladowania dla młodych nie
    powinien iść do więzienia w Polsce. Np. Orczykowski - chciał być jak
    Frog. I co teraz? Przez prześladowania obaj mogą stracić najlepsze lata
    w pierdlu.

  • 105. Data: 2020-01-31 16:42:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >Musi być w kontakcie radiowym z kontrolerami - i co z tego?
    >Przez radio go złapią i zakują w kajdanki? Kontrolerzy z wieży?

    Nie trzeba jakiegos planu lotu zlozyc ?
    I nazwiska pilota wpisac ?

    W jakims malym aeroklubowym byloby pewnie z mniejszymi formalnosciami
    ... ale trzeba tam dojechac :-)

  • 106. Data: 2020-01-31 16:48:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-01-2020 o 06:39, J.F. pisze:

    > A potem sie okazuje, ze 70-80 jezdza, a chwila nieuwagi i nawet nie
    > wiesz, gdy wyprzedzasz na pasach.

    Do tego wystarczy działanie debila na prawym pasie, który ni z gruchy ni
    z pietruchy postanowi zahamować.
    Ty nie musisz nic zrobić, żeby stać się winnym takiej "zbrodni"....

  • 107. Data: 2020-01-31 17:01:12
    Temat: Re: koniec.
    Od: "Leo56" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Do tego wystarczy działanie debila na prawym pasie, który ni z gruchy ni z
    > pietruchy postanowi zahamować.

    Każdy kierowca musi brac to pod uwagę, bo z lewego pasa trudniejsza jest
    ocena zachowania pieszego na chodniku po prawej stronie jezdni.

    > Ty nie musisz nic zrobić, żeby stać się winnym takiej "zbrodni"....

    Niewiele trzeba zrobić, żeby nie stać się winnym. Wystarczy
    tylko zachować szczególną ostrożność, zwolnić i nie wyprzedzać
    przed przejściem.
    Za dużo tego ?

  • 108. Data: 2020-01-31 17:10:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie masz refleksu, więc przesiądź się do Ubera, bo na autobus nie zdążysz.

    -----

  • 109. Data: 2020-01-31 18:32:08
    Od: "Romek5" <b...@s...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nie masz refleksu,

    Tacy z refleksem to leżą na cmentarzu, lub leczą się
    w szpitalach - niestety, na koszt nas wszystkich.

  • 110. Data: 2020-01-31 19:17:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pie.....sz trzy po trzy.

    -----