  • 131. Data: 2020-02-01 00:36:56
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 22:49, Poldek wrote:

    > Przecież on jeździ gdzie pieszym nie wolno.

    na pegazie zapyla

  • 132. Data: 2020-02-01 09:37:04
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-31 o 20:18, kk pisze:

    > A co zrobił złego?

    Nic. Za to dużo dobrego zrobił, bo jest wzorem do naśladowania dla
    młodych. A w dzisiejszych czasach mamy niedostatek autorytetów, które
    byłyby przekonujące dla młodych ludzi. Z tego względu inicjatywa tym
    bardziej cenna. Ktoś się na niego uwziął. Ktoś, komu zależy, żeby polska
    młodzież nie miała wzorów do naśladowania.

  • 133. Data: 2020-02-01 11:09:35
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-01 09:37, Poldek wrote:

> [...]
    > bardziej cenna. Ktoś się na niego uwziął. Ktoś, komu zależy, żeby polska
    > młodzież nie miała wzorów do naśladowania.

    Aha aha, ma nie być wzorem a takim szarym człowieczkiem.

  • 134. Data: 2020-02-01 11:32:00
    Temat: Re: koniec froga - wreszcie.
    Od: "kolGer" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Ktoś się na niego uwziął. Ktoś, komu zależy, żeby polska młodzież nie
    > miała wzorów do naśladowania.

    Polska młodzież ma wzór do naśladowania - WszechFaszystoPolacy.
    Do tego frog, to za dużo, to by była mieszanka wybuchowa.

  • 135. Data: 2020-02-01 19:42:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-02-01 o 00:36, kk pisze:

    > na pegazie zapyla

    A dokąd od tak zapyla na tym Pegazie?

  • 136. Data: 2020-02-01 19:44:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-02-01 o 11:09, kk pisze:

    > Aha aha, ma nie być wzorem a takim szarym człowieczkiem.

    Chodzi o to właśnie, abyśmy jako społeczeństwo ludzi wybitnych umieli
    docenić i postawić na piedestał. A nie równać w dół i marnować potencjał.

  • 137. Data: 2020-02-01 19:52:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-01 19:42, Poldek wrote:

    > A dokąd od tak zapyla na tym Pegazie?

    Przelecieć zebrę.

  • 138. Data: 2020-02-01 19:52:51
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-01 19:44, Poldek wrote:

    > Chodzi o to właśnie, abyśmy jako społeczeństwo ludzi wybitnych umieli
    > docenić i postawić na piedestał. A nie równać w dół i marnować potencjał.

    Tak, medal mu dajmy.

  • 139. Data: 2020-02-01 21:34:51
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 30 Jan 2020 20:19:45 +0100, J.F. napisał(a):

    > Hm, chyba nie ma w kraju tyle wypadkow kolejowych i samobójstw.

    W Trójmieście kilku miesięcznie. Niemal nie ma tygodnia, żeby SKM nie miała
    opóźnień z powodu samobójcy pod kołami.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 140. Data: 2020-02-01 22:08:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Feb 2020 21:34:51 +0100, P.B. napisał(a):

    > W Trójmieście kilku miesięcznie. Niemal nie ma tygodnia, żeby SKM nie miała
    > opóźnień z powodu samobójcy pod kołami.

    Hm
    http://statystyka.policja.pl/st/wybrane-statystyki/z
    amachy-samobojcze/63803,Zamachy-samobojcze-od-2017-r
    oku.html

    rok 2018 - w KWP Gdansk bylo 569 zamachow samobojczych, z czego 9 -
    rzucenie pod pojazd w ruchu. Z czego 4 udane.
    A to cale wojewodztwo.

    Razem w Polsce - 105 udanych "rzucen"

    Troche tego jest ... a ilu jest maszynistow ?

    J.