  • 11. Data: 2013-05-29 12:09:57
    Temat: Re: kontrola kosztów w Play
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-29 11:43, dizel pisze:
    > Jeśli wiesz jakie pakiety ma sprawdzać to poszukaj do nich kodów, jak
    > ci się nie chce szukać to podaj tu na grupie jaka taryfa to ci podam
    > kody.

    A może mnie ktoś oświecić, jakie to niby pakiety są?
    Miałem wcześniej abo w Play i nie przypominam sobie.
    Teraz w Orange mam darmowe w sieci, na jeden stacjonarny, no i minuty z
    abonamentu. No i jeden kod mi pokazuje wykorzystanie środków (minut, bo
    MB niestety nie) co do sekundy i oczywiście kwotę przekroczenia.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 12. Data: 2013-05-29 15:48:51
    Od: ZeN <z...@n...eu>

    W dniu 2013-05-28 21:57, s...@g...com pisze:
    > Kupiłem abonament w Play dla mamy.
    > Mama boi się że przkroczy pakiet i dlatego nie dzwoni.
    > Pan w Play powiedział że nie można zrobić limitu po którym telefon "nie działa"
    > Jest jakiś PROSTY sposób sprawdzania w Play kontroli stanu konta???

    To może zainstaluj jakąś aplikację...
    Na Symbiana jest Touch Balance - umożliwia ciągłe wyświetlanie na
    ekranie potrzebnych informacji o pozostałych minutach czy kwocie...

    ZeN

  • 13. Data: 2013-05-29 15:55:13
    Od: ZeN <z...@n...eu>

    W dniu 2013-05-28 22:19, JoteR pisze:

    > Zełgał. Taki limit jest przypisany do każdego abonamentu i można go
    > sprawdzić na Play24.
    > U mnie, odkąd pamiętam, zawsze wynosił 1000 PLN, niezależnie od
    > wysokości abonamentu.

    to akurat służy do czego innego:

    [...]Limit kredytowy to wartość salda niezapłaconych faktur i kwoty
    wydanej poza abonamentem (z VAT), po przekroczeniu której Play może:
    żądać wpłaty kaucji i/lub zablokować możliwość wykonywania aktywności,
    za które opłata nie jest pobierana z abonamentu i/lub zaprzestać
    świadczenia usługi roamingu. W sprawie podwyższenia limitu kredytowego
    należy kontaktować się z Obsługą Klienta Play. [...]

    ZeN

  • 14. Data: 2013-05-29 17:40:09
    Od: s...@g...com

    > Jeśli wiesz jakie pakiety ma sprawdzać to poszukaj do nich kodów, jak
    > ci się nie chce szukać to podaj tu na grupie jaka taryfa to ci podam
    > kody.

    Znlazłem tylko to :
    http://www.play.pl/uslugi/play24menu---zarzadzanie-k
    ontem-krotkim-kodem/

    ale żaden z tych kodów nie mówi ile minut zostało do wykorzystania.

    Mama ma S w Playu+ pakiet 200 minut.

  • 15. Data: 2013-05-29 19:30:05
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 29 May 2013 08:40:09 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

> [...]
    kontem-krotkim-kodem/

    >ale żaden z tych kodów nie mówi ile minut zostało do wykorzystania.

    Niestety przeszukałem stronę play i regulaminy i nic na ten temat nie
    ma. Albo te 200 minut jest przeliczane kwotowo i można to sprawdzić
    normalnie pod *101# czyli pakiet kwotowy, nie liczba minut, trzeba by
    wtedy podzielić przez cenę minuty w tej taryfie.
    W dodatkowych pakietach znalazłem kod *105#, może zadziała.
    Ewentualnie niech się ktoś wypowie kto ma tą taryfę bo ciężko to
    znaleźć, ale w regulaminie pisze o pakiecie złotówek.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2013-05-29 20:15:36
    Od: s...@g...com

    > normalnie pod *101# czyli pakiet kwotowy, nie liczba minut, trzeba by
    Pokazuje saldo z faktury czyli minimum kwote abonamentu + ewentualne
    > W dodatkowych pakietach znalaz�em kod *105#, mo�e zadzia�a.
    Bingo Dziękuje Bardzo za podpowiedź

  • 17. Data: 2013-05-30 00:16:33
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    telefonie ma sprawdzić ile minut w ramach abonamentu przegadała lub ma do
    przegadania. Najfajniejsza byłoby jak w prepaidach że po rozmowie przychodzi sms
    "zostało ci xxx zł"

> [...]
    > kody.
    > W telefonach nawet tych prostych jest usługa proste wybieranie,
    > dodajesz dany kod na sprawdzenie stanu pakietu do książki potem
    > dodajesz do prostego wybierania pod dowolny klawisz w telefonie i
    > tyle. Wtedy wystarczy dłużej przytrzymać dany klawisz i uruchomi się
    > sprawdzenie danego pakietu jaki jest przypisany do danego klawisza
    > (mowa oczywiście o klawiszach od 2-9). Myślę że dla starszej osoby
    > odblokowanie telefonu i wciśnięcie jednego klawisza nie będzie
    > problemem. Już prościej tego się nie da zrobić.

    Wykorztsrane minuty aktualizują po godz 24:00.

    --
    animka

  • 18. Data: 2013-05-30 00:20:30
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-29 12:09, $heikh el $hah pisze:

> [...]
    > abonamentu. No i jeden kod mi pokazuje wykorzystanie środków (minut, bo
    > MB niestety nie) co do sekundy i oczywiście kwotę przekroczenia.

    Ile masz minut w abonamencie? Bo ja miałam tylko 30 za 39 zł plus
    internet 5 zl, no i tak strasznie się z tym męczyłam.
    Teraz mam dużo minut w Play-u za 29 zł plus stacjonatne za 10 zł
    (gadanie bez ograniczeń). Zostaje mi teraz dużo minut, bo najczęściej
    odwalam rozmowy na stacjonarne (jak ktoś ma).

    --
    animka

  • 19. Data: 2013-05-30 01:00:16
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    --
    animka

  • 20. Data: 2013-05-30 02:16:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Maj, 22:19, "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

    > Większe straty ponosi nie dzwoniąc, niż przekraczając abonament.
    > Przypominam, że teraz koszt minuty w abonamencie i poza nim jest cennikowo
    > taki sam - 19 gr./min.

    Pakiet 200 minut za 10 zl w formule S - ni cholery nie chce mi wyjsc
    19 gr. za minute.